Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1195790

ETIČKI ASPEKT UPORABE FUTUROLOŠKIH METODA FOKUS GRUPA I VIZIONIRANJE BUDUĆNOSTI U POUČAVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU


Dilica, Kristina; Kelam, Ivica
ETIČKI ASPEKT UPORABE FUTUROLOŠKIH METODA FOKUS GRUPA I VIZIONIRANJE BUDUĆNOSTI U POUČAVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education - knjiga sažetaka / Dubovnicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 53-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1195790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ETIČKI ASPEKT UPORABE FUTUROLOŠKIH METODA FOKUS GRUPA I VIZIONIRANJE BUDUĆNOSTI U POUČAVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
(ETHICAL ASPECT OF THE USE OF FUTURISTIC RESEARCH METHODS FOCUS GROUPS AND VISIONING THE FUTURE IN TEACHING STUDENTS WITH DEVELOPMENTAL DIFFICULTIES)

Autori
Dilica, Kristina ; Kelam, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education - knjiga sažetaka / Dubovnicki, Snježana ; Huljev, Antonija - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 53-54

ISBN
978-953-8371-02-8

Skup
International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.05.2022. - 27.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
futurološke metode, fokus grupa, vizioniranje budućnosti, učenici s poteškoćama u razvoju, etika
(futuristic research methods, future studies, focus groups, visioning the future, students with disabilities, ethics)

Sažetak
Futurološke metode istraživanja, unazad nekoliko godina, postaju sve popularnije i korištenije u unaprjeđenju odgojno-obrazovnog sustava. U cijeloj lepezi futuroloških metoda mogu se pronaći i iskoristiti razne metode, ovisno o cilju i potrebama, bilo pojedinog predmeta bilo ciljane grupe koja bi se metodom obuhvatila. Ovaj je rad, kao i istraživanje, usmjereno na dvije futurološke metode – metodu fokus grupe i metodu vizioniranja budućnosti s ciljem unaprjeđenja nastave za učenike s razvojnim poteškoćama, ali i s ciljem njihovog osobnog rasta i razvoja te izgradnje pozitivne slike o sebi. Metoda fokus grupe usmjerena je na nastavnike i stručnu službu s ciljem zajedničkog kreiranja nastave za učenike s poteškoćama u razvoju kako bi zajedničkim znanjima, iskustvom i metodama izradili interdisciplinarni i međupredmetni plan i način rada. Metoda vizioniranja budućnosti korištena je kao nastavno sredstvo u radu s učenicima s poteškoćama u razvoju kojom su učenici, potaknuti od strane nastavnika, zamislili svoju budućnost po završetku školovanja i time razvijali samosvijest. Obje su metode korištene kao sredstvo za unaprjeđenje nastavnog procesa, a s ciljem osnaživanja etičkog aspekta odnosa prema učenicima s poteškoćama u razvoju i unutar kolektiva tj. učiteljskog vijeća i unutar razrednog odjeljenja te inkluzije u odgojno obrazovnom sustavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivica Kelam (autor)

Avatar Url Kristina Dilica (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dilica, Kristina; Kelam, Ivica
ETIČKI ASPEKT UPORABE FUTUROLOŠKIH METODA FOKUS GRUPA I VIZIONIRANJE BUDUĆNOSTI U POUČAVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education - knjiga sažetaka / Dubovnicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 53-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Dilica, K. & Kelam, I. (2022) ETIČKI ASPEKT UPORABE FUTUROLOŠKIH METODA FOKUS GRUPA I VIZIONIRANJE BUDUĆNOSTI U POUČAVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU. U: Dubovnicki, S. & Huljev, A. (ur.)Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education - knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Dilica, Kristina and Kelam, Ivica}, year = {2022}, pages = {53-54}, keywords = {futurolo\v{s}ke metode, fokus grupa, vizioniranje budu\'{c}nosti, u\v{c}enici s pote\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, etika}, isbn = {978-953-8371-02-8}, title = {ETI\v{C}KI ASPEKT UPORABE FUTUROLO\v{S}KIH METODA FOKUS GRUPA I VIZIONIRANJE BUDU\'{C}NOSTI U POU\v{C}AVANJU U\v{C}ENIKA S TE\v{S}KO\'{C}AMA U RAZVOJU}, keyword = {futurolo\v{s}ke metode, fokus grupa, vizioniranje budu\'{c}nosti, u\v{c}enici s pote\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, etika}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dilica, Kristina and Kelam, Ivica}, year = {2022}, pages = {53-54}, keywords = {futuristic research methods, future studies, focus groups, visioning the future, students with disabilities, ethics}, isbn = {978-953-8371-02-8}, title = {ETHICAL ASPECT OF THE USE OF FUTURISTIC RESEARCH METHODS FOCUS GROUPS AND VISIONING THE FUTURE IN TEACHING STUDENTS WITH DEVELOPMENTAL DIFFICULTIES}, keyword = {futuristic research methods, future studies, focus groups, visioning the future, students with disabilities, ethics}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font