Pregled bibliografske jedinice broj: 1194874
Uloga menadžmenta i marketinga u brodarstvu
Uloga menadžmenta i marketinga u brodarstvu, 2019., diplomski rad, diplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1194874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga menadžmenta i marketinga u brodarstvu
(Role of management and marketing in shipping)
Autori
Pavičić, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Pomorski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
07.11
Godina
2019
Stranica
110
Mentor
Debelić, Borna
Ključne riječi
brodarstvo, menadžment, marketing, Maersk
(shipping, management, marketing, Maersk)
Sažetak
Brodarstvo je jedna od najstarijih djelatnosti kojim se čovjek počeo baviti, djelatnost koja je bila izvor života i razvoja čovječanstva kroz povijest. Današnja svjetska trgovina uvelike ovisi o brodarstvu tj. putovanju brodova i povezivanju prometnih tokova kroz svjetske luke. Ovaj rad obrađuje ulogu brodarstva, menadžmenta i marketinga u brodarskom poduzeću A.P. Moller-Maersk. Bez stručnog i sposobnog menadžmenta koji bi donijelo odgovarajuću marketing strategiju, poduzeće ili u ovom slučaju brodar neće ostvariti željenu poziciju na tržištu i dugoročni rast i prihode. Ciljevi ovog rada su sljedeći: objasniti temeljna obilježja i značajke brodarstva, definirati menadžment, što to znači biti menadžer i koje vještine mora imati, navesti funkcije i vrste menadžmenta kao i važnost marketinga i primjenu marketinške strategije u teoriji te pokazati kako menadžment i marketing funkcioniraju u praksi kroz primjer jednog od najvećih svjetskih brodara - Maersk.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pomorski fakultet, Rijeka