Pregled bibliografske jedinice broj: 1194765
Stavovi ravnatelja osnovnih škola prema nastavi na daljinu
Stavovi ravnatelja osnovnih škola prema nastavi na daljinu // Timski rad u logopediji i defektologiji: zbornik radova 5. simpozijuma logopeda Srbije
Beograd: Udruženje logopeda Srbije, 2022. str. 84-96 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1194765 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi ravnatelja osnovnih škola prema nastavi na daljinu
(Attitudes of primary school principals towards distance learning)
Autori
Pavičić Dokoza, Katarina ; Bakota, Koraljka ; Punjek, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Timski rad u logopediji i defektologiji: zbornik radova 5. simpozijuma logopeda Srbije
/ - Beograd : Udruženje logopeda Srbije, 2022, 84-96
Skup
5. simpozijum logopeda Srbije
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 09.04.2022. - 10.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pandemija koronavirusa ; ravnatelji osnovnih škola ; nastava na daljinu ; ravnatelji posebnih škola
(coronavirus pandemic ; primary school principals ; distance learning ; principals of special schools)
Sažetak
Ravnatelji škola imaju značajnu ulogu u organizaciji nastave na daljinu. Cilj istraživanja bio je utvrditi stavove ravnatelja redovnih osnovnih škola i posebnih odgojno-obrazovnih ustanova u kojima se obrazuju učenici s većim teškoćama u razvoju prema nastavi na daljinu koja se provodi u Republici Hrvatskoj tijekom pandemije COVID-19. Također se nastojalo utvrditi postoje li razlike u stavovima ravnatelja redovnih osnovnih škola i ravnatelja posebnih odgojno-obrazovnih ustanova. U istraživanju provedenom početkom 2021. godine sudjelovala su 172 ravnatelja redovnih osnovnih škola i 22 ravnatelja posebnih osnovnih škola u Hrvatskoj. Rezultati istraživanja pokazali su da su obje skupine sudionika istog mišljenja da je najbolji model obrazovanja za njihove učenike klasično obrazovanje u razredu. Rezultati su također pokazali da postoji velika potreba za dodatnom edukacijom učenika, učitelja i roditelja u vještinama potrebnim za provođenje nastave na daljinu. Ravnatelji su naglasili da je obrazovanje o digitalnoj pismenosti najpotrebnije roditeljima. Ravnatelji posebnih odgojno-obrazovnih ustanova su izrazili veće nezadovoljstvo prema institucionalnoj podršci tijekom pandemije COVID-19 nego ravnatelji redovnih škola, a o razini zadovoljstva roditelja novim načinom nastave su imali podjednak indiferentan stav.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG