Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1194765

Stavovi ravnatelja osnovnih škola prema nastavi na daljinu


Pavičić Dokoza, Katarina; Bakota, Koraljka; Punjek, Lucija
Stavovi ravnatelja osnovnih škola prema nastavi na daljinu // Timski rad u logopediji i defektologiji: zbornik radova 5. simpozijuma logopeda Srbije
Beograd: Udruženje logopeda Srbije, 2022. str. 84-96 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1194765 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi ravnatelja osnovnih škola prema nastavi na daljinu
(Attitudes of primary school principals towards distance learning)

Autori
Pavičić Dokoza, Katarina ; Bakota, Koraljka ; Punjek, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Timski rad u logopediji i defektologiji: zbornik radova 5. simpozijuma logopeda Srbije / - Beograd : Udruženje logopeda Srbije, 2022, 84-96

Skup
5. simpozijum logopeda Srbije

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 09.04.2022. - 10.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pandemija koronavirusa ; ravnatelji osnovnih škola ; nastava na daljinu ; ravnatelji posebnih škola
(coronavirus pandemic ; primary school principals ; distance learning ; principals of special schools)

Sažetak
Ravnatelji škola imaju značajnu ulogu u organizaciji nastave na daljinu. Cilj istraživanja bio je utvrditi stavove ravnatelja redovnih osnovnih škola i posebnih odgojno-obrazovnih ustanova u kojima se obrazuju učenici s većim teškoćama u razvoju prema nastavi na daljinu koja se provodi u Republici Hrvatskoj tijekom pandemije COVID-19. Također se nastojalo utvrditi postoje li razlike u stavovima ravnatelja redovnih osnovnih škola i ravnatelja posebnih odgojno-obrazovnih ustanova. U istraživanju provedenom početkom 2021. godine sudjelovala su 172 ravnatelja redovnih osnovnih škola i 22 ravnatelja posebnih osnovnih škola u Hrvatskoj. Rezultati istraživanja pokazali su da su obje skupine sudionika istog mišljenja da je najbolji model obrazovanja za njihove učenike klasično obrazovanje u razredu. Rezultati su također pokazali da postoji velika potreba za dodatnom edukacijom učenika, učitelja i roditelja u vještinama potrebnim za provođenje nastave na daljinu. Ravnatelji su naglasili da je obrazovanje o digitalnoj pismenosti najpotrebnije roditeljima. Ravnatelji posebnih odgojno-obrazovnih ustanova su izrazili veće nezadovoljstvo prema institucionalnoj podršci tijekom pandemije COVID-19 nego ravnatelji redovnih škola, a o razini zadovoljstva roditelja novim načinom nastave su imali podjednak indiferentan stav.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić Dokoza, Katarina; Bakota, Koraljka; Punjek, Lucija
Stavovi ravnatelja osnovnih škola prema nastavi na daljinu // Timski rad u logopediji i defektologiji: zbornik radova 5. simpozijuma logopeda Srbije
Beograd: Udruženje logopeda Srbije, 2022. str. 84-96 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pavičić Dokoza, K., Bakota, K. & Punjek, L. (2022) Stavovi ravnatelja osnovnih škola prema nastavi na daljinu. U: Timski rad u logopediji i defektologiji: zbornik radova 5. simpozijuma logopeda Srbije.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina and Bakota, Koraljka and Punjek, Lucija}, year = {2022}, pages = {84-96}, keywords = {pandemija koronavirusa, ravnatelji osnovnih \v{s}kola, nastava na daljinu, ravnatelji posebnih \v{s}kola}, title = {Stavovi ravnatelja osnovnih \v{s}kola prema nastavi na daljinu}, keyword = {pandemija koronavirusa, ravnatelji osnovnih \v{s}kola, nastava na daljinu, ravnatelji posebnih \v{s}kola}, publisher = {Udru\v{z}enje logopeda Srbije}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina and Bakota, Koraljka and Punjek, Lucija}, year = {2022}, pages = {84-96}, keywords = {coronavirus pandemic, primary school principals, distance learning, principals of special schools}, title = {Attitudes of primary school principals towards distance learning}, keyword = {coronavirus pandemic, primary school principals, distance learning, principals of special schools}, publisher = {Udru\v{z}enje logopeda Srbije}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font