Pregled bibliografske jedinice broj: 1194676
Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta za arhitektonsku djelatnost
Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta za arhitektonsku djelatnost, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1194676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta za arhitektonsku djelatnost
(Branding and visual identity for an architectural firm)
Autori
Petric, Karla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2021
Stranica
59
Mentor
Kovačević, Dorotea
Ključne riječi
vizualni identitet ; logo ; arhitektura ; grafički dizajn
(visual identity ; logo ; architecture ; graphic design)
Sažetak
U ovom diplomskom radu tema je predstavljanje, brendiranje i vizualni identitet mladog arhitekta koji ovim korakom želi uspostaviti dobru komunikaciju s klijentima, odati dojam profesionalnosti, te povjeriti isto dizajneru grafičkih proizvoda. Njegova novo-otvorena tvrtka ima izazov prezentirati se i istaknuti na tržištu. Metodologija korištena u ovom diplomskom radu, kao i procesi grafičkog dizajna koji su obuhvaćeni ovim radom, služe u svrhu suočavanja sa spomenutim izazovima. Točnije, ispituje se učinkovitost komunikacije i mogućnost prijenosa poruke preko vizualnog identiteta. Na temelju znanstvene literature i anketnog upitnika dobiveni su korisni podaci koji su služili kao smjernice za izradu grafičke knjige standarda. Rezultati istraživanja u okviru samog rada utvrdili su da se kreiranjem odgovarajućeg loga može prenijeti poruka o kvaliteti rada arhitekta i pozitivno utjecati na percepciju potencijalnih korisnika njegovih usluga. Cijeli rad obuhvaća niz koraka u svrhu zadovoljstva cijelog odnosa kružnog procesa: arhitekt u ulozi klijenta grafičkog dizajnera, te arhitekt i njegov klijent.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija