Pregled bibliografske jedinice broj: 1194668
Konceptualizacija i dizajn materijala za promociju glazbenog albuma
Konceptualizacija i dizajn materijala za promociju glazbenog albuma, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1194668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualizacija i dizajn materijala za promociju glazbenog albuma
(Conceptualization and design of promotional materials for a music album)
Autori
Mihaljević, Mila
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.07
Godina
2021
Stranica
58
Mentor
Kovačević, Dorotea
Ključne riječi
glazbeni album ; kpop industrija ; kupac ; koncept ; redizajn
(music album ; kpop industry ; consumer ; concept ; redesign)
Sažetak
Završni rad se bavi temom fizičkih glazbenih albuma u industriji korejske pop glazbe (također poznate kao kpop). U radu se prolazi kroz definiciju toga što čini standardni kpop album, tehničke i dizajn karakteristike svih materijala koji se nalaze u sklopu fizičkog albuma i u sklopu javne promocije istog. Prolazi se I kroz faze konceptualizacije i dizajna jednog takvog albuma kroz redizajn Diary verzije već postojećeg albuma Zero: Fever Pt.1 korejske grupe Ateez koji je objavljen u srpnju 2020. godine. U sklopu tog dijela rada također se definira I ciljna skupina kojoj su namijenjeni originalni dizajn i redizajn. Nakon izlaganja prijedloga novih dizajn rješenja za vanjsku ambalažu, fizički medij glazbe, knjižice fotografija i tekstova pjesama, standardnih i limitiranih sakupljivih dodataka, postera i digitalnih promotivnih medija, rad sadrži analizu tržišnog istraživanja provedenog na definiranoj ciljnoj skupini u svrhu usporedbe originalnog dizajna i redizajna, kojom se procjenjuje uspješnost redizajna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija