Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1194409

Istraživanje branda korištenjem analize teksta i konteksta


Slamić Tarade, Sara
Istraživanje branda korištenjem analize teksta i konteksta // Polytechnic and design, 8 (2020), 2; 74-82 doi:10.19279/TVZ.PD.2020-8-2-02 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1194409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje branda korištenjem analize teksta i konteksta
(Brand research using text and context analysis)

Autori
Slamić Tarade, Sara

Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 8 (2020), 2; 74-82

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
analiza teksta ; NLP metode ; brand ; algoritmi
(text analysis ; NLP methods ; brand ; algorithms)

Sažetak
U ovom radu prikazala sam proces modeliranja teme (topics modeling) zasnovan na alatima za analizu tekstualnih sadržaja primjenom obrade prirodnog jezika za potrebe komunikacije u odnosima s javnosti ili marketingu. U radu su obrađene osnovne karakteristike analize teksta i konteksta primjenom algoritama strojnog učenja i obrade prirodnog jezika na tekstualnim sadržajima skinutih sa web stranica tehnikom web „grebanja“. Korištenjem odgovarajućih programskih alata napravila sam analizu pojavnosti i važnosti ključnih pojmova vezan uz brandove sportske obuće. Slikovito sam prikazala proces obrade navedenih sadržaja i rezultate koji su dobiveni provedenom analizom. Rezultati pokazuju da je moguće bez ikakvog prethodnog označavanja teksta dobiti informacije o kojim temama se radi vezanim za brandove i u kojem kontekstu. Prikazana metodologija istraživanja omogućuje da obradom velike količine tekstualnih sadržaja iz raznih digitalnih izvora automatiziranim postupkom dođemo do korisnih informacija o značaju brandova od interesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Sara Slamić Tarade (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Slamić Tarade, Sara
Istraživanje branda korištenjem analize teksta i konteksta // Polytechnic and design, 8 (2020), 2; 74-82 doi:10.19279/TVZ.PD.2020-8-2-02 (domaća recenzija, članak, stručni)
Slamić Tarade, S. (2020) Istraživanje branda korištenjem analize teksta i konteksta. Polytechnic and design, 8 (2), 74-82 doi:10.19279/TVZ.PD.2020-8-2-02.
@article{article, author = {Slami\'{c} Tarade, Sara}, year = {2020}, pages = {74-82}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-2-02}, keywords = {analiza teksta, NLP metode, brand, algoritmi}, journal = {Polytechnic and design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-2-02}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1849-1995}, title = {Istra\v{z}ivanje branda kori\v{s}tenjem analize teksta i konteksta}, keyword = {analiza teksta, NLP metode, brand, algoritmi} }
@article{article, author = {Slami\'{c} Tarade, Sara}, year = {2020}, pages = {74-82}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-2-02}, keywords = {text analysis, NLP methods, brand, algorithms}, journal = {Polytechnic and design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-2-02}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1849-1995}, title = {Brand research using text and context analysis}, keyword = {text analysis, NLP methods, brand, algorithms} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font