Pregled bibliografske jedinice broj: 1194282
BIOETIČKI SENZIBILITET U MEĐUPREDMETNIM TEMAMA U OSNOVNOJ ŠKOLI
BIOETIČKI SENZIBILITET U MEĐUPREDMETNIM TEMAMA U OSNOVNOJ ŠKOLI // 20. Lošinjski dani bioetike - knjiga sažetaka / Jurić, Hrvoje ; Defrančeski, Jan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2022. str. 58-59 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1194282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
BIOETIČKI SENZIBILITET U MEĐUPREDMETNIM TEMAMA U
OSNOVNOJ ŠKOLI
(BIOETHICAL SENSIBILITY IN THE CROSS-CURRICULAR
TOPICS IN PRIMARY SCHOOL)
Autori
Dilica, Kristina ; Grejza, Dora ; Kelam, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
20. Lošinjski dani bioetike - knjiga sažetaka
/ Jurić, Hrvoje ; Defrančeski, Jan - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2022, 58-59
Skup
20. Lošinjski dani bioetike = 20th Lošinj Days of Bioethics
Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 15.05.2022. - 18.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
međupredmetne teme, bioetika, kurikulum, Škola za život, osnovna škola
(cross-curricular topics, bioethics, curriculum, School for Life, primary school)
Sažetak
Nedavno provedena kurikularna reforma školstva, poznata pod nazivom Škola za život, uvodi novost u povezivanju nastavnih predmeta kroz kurikulume međupredmetnih tema koje obrađuju općeljudske vrijednosti i kompetencije za život u 21. stoljeću i kao takve su na poseban način svakodnevno prisutne u odgojno-obrazovnom radu cjelokupnog obrazovnog sustava. Definirano je sedam međupredmetnih tema: Osobni i socijalni razvoj ; Učiti kako učiti ; Građanski odgoj i obrazovanje ; Zdravlje ; Poduzetništvo ; Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije ; Održivi razvoj. Međupredmetne teme ostvaruju se međusobnim povezivanjem odgojno-obrazovnih područja i nastavnih tema svih nastavnih predmeta, a kompetencije usvojene tijekom obveznog obrazovanja nisu vezane za određeni predmet, nego se odnose na šire međupredmetne ciljeve. Obrađujući teme ključne za život pojedinca te njegova života u zajednici, dotiču se i bioetičkih pitanja, a u kolikoj mjeri i jesu li uopće obrade tema koje se tiču bioetičkih pitanja adekvatno obrađene i predstavljene – temeljno 59 je pitanje ovog izlaganja u kojemu analiziramo kurikulume međupredmetnih tema i smjernice za njihovo poučavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek