Pregled bibliografske jedinice broj: 1194119
Mišljenja studenata o obrazovanju odraslih u Hrvatskoj
Mišljenja studenata o obrazovanju odraslih u Hrvatskoj // Društvene i humanističke studije, 18 (2022), 1; 463-486 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1194119 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja studenata o obrazovanju odraslih u
Hrvatskoj
(Opinions of students on adult education in Croatia)
Autori
Šuran, Ana ; Zovko, Anita
Izvornik
Društvene i humanističke studije (2490-3604) 18
(2022), 1;
463-486
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
obrazovanje odraslih, obrazovanje , cjeloživotno učenje, perspektive
(adult education, education, lifelong learning, perspective)
Sažetak
Obrazovanje odraslih važan je dio života svakog pojedinca i zajednice jer se stjecanjem znanja, vještina i kompetencija osigurava napredak društva. Svaka država koja teži razvitku i stvaranju društva znanja, svjesna je važnosti pružanja mogućnosti obrazovanja ljudima u svim razdobljima ljudskog života. Hrvatska je već davno prepoznala važnost obrazovanja odraslih u koncepciji cjeloživotnog učenja. U skladu sa time provedeno je kvalitativno istraživanje sa ciljem da se ispitaju mišljenja 154 studenata diplomskog studija nastavničkog modula o obrazovanju odraslih. Između ostaloga dobiveni su odgovori na pitanja vezano za studentska poimanja obrazovanja odraslih, važnost i funkcije obrazovanja odraslih, ulogu edukatora u obrazovanju odraslih, položaju I perspektivama obrazovanja odraslih u Hrvatskoj. Iako je bilo za očekivati da će studenti- budući profesori iznijeti pozitivna mišljenja, percepciju i očekivanja vezano za obrazovanje odraslih pojedini odgovori studenata su prilično indikativni i upućuju na to da se u programe nastavničkih studija svakako trebaju uvesti sadržaji koji obrađuju problematiku obrazovanja odraslih kako bi budući akademski građani postali u potpunosti svjesni njegove važnosti i stekli određene kompetencije za rad s odraslima.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-drustv-18-184 - Kritički diskurs didaktičkih modela i kompetencija nastavnika u obrazovanju odraslih (Zovko, Anita, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Anita Zovko
(autor)