Pregled bibliografske jedinice broj: 1194030
UTJECAJ DIGITALNIH MEDIJA I MENADŽMENTA ZNANJA NA EFIKASNOST MENADŽMENTA A VEZANO ZA EFIKASNIJE AKCEPTIRANJE PROMJENA U ZAKONODAVNOM OKRUŽENJU
UTJECAJ DIGITALNIH MEDIJA I MENADŽMENTA ZNANJA NA EFIKASNOST MENADŽMENTA A VEZANO ZA EFIKASNIJE AKCEPTIRANJE PROMJENA U ZAKONODAVNOM OKRUŽENJU // ACCOUNTING AND MANAGEMENT – A&M Proceedings from the International Scientific and Professional Multipoint Video Conference from 21th International Scientific and Professional Conference / Pušar Banović, Dolores (ur.).
Zagreb: EDIT d.o.o., Zagreb, 2020. str. 63-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1194030 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ DIGITALNIH MEDIJA I MENADŽMENTA ZNANJA NA
EFIKASNOST MENADŽMENTA A VEZANO ZA EFIKASNIJE
AKCEPTIRANJE PROMJENA U ZAKONODAVNOM OKRUŽENJU
(INFLUENCE OF DIGITAL MEDIA AND KNOWLEDGE
MANAGEMENT ON THE EFFECTIVENESS OF MANAGEMENT
WITHIN MORE EFFICACY IN ACCEPTANCE OF CHANGES IN
LEGISLATIVE ENVIRONMENT)
Autori
Dukić, Branimir, Dukić, Stojanka, Majić, Goranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ACCOUNTING AND MANAGEMENT – A&M Proceedings from the International Scientific and Professional Multipoint Video Conference from 21th International Scientific and Professional Conference
/ Pušar Banović, Dolores - Zagreb : EDIT d.o.o., Zagreb, 2020, 63-76
ISBN
978-953-7828-25-7
Skup
21st International Scientific and Professional Conference Accounting and Management
Mjesto i datum
Hrvatska; online, 10.09.2020. - 11.09.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
menadžment, digitalni mediji, menadžment znanja, zakonodavno okruženje, informacijsko-komunikacijska tehnologija
(management, digital media, knowledge management, legislative framework, information and communication technology)
Sažetak
Početak novog milenija odlikuju izuzetno velike i široke promjene u smislu rasta dinamike i širine poslovanja uzrokovane pojavom novih tehnologija i novih medija. Evolutivne promijene i rast dinamike poslovanja ima za posljedicu postavljanje sve većih zahtjeva prema menadžmentu, kako u smislu preciznosti, tako i u smislu brzine donošenja odluka. No, osim što je menadžer u obvezi pratiti interne informacije i eksterne informacije koje su vezane za tržište, suvremeni menadžment sve više je u potrebi akceptirati informacije koje dolaze iz izvanekonomskog okruženja, a to su informacije vezane za pravni okvir poslovanja i informacije vezane za političke, odnosno društvene okolnosti u kojima se posluje. Dapače, često, s obzirom na dohvat poslovanja, menadžment osim poznavanja domicilnih eksternih tržišnih informacija mora poznavati eksterne izvan domicilne društvene i političke okolnosti. Poseban problem menadžmentu čine dinamični zakonodavni okviri, skloni čestim promjenama, kao što je to slučaj u Republici Hrvatskoj. Polazeći od navedenih pretpostavki, bitno je istražiti koliko je suvremenim menadžment u Republici Hrvatskoj opterećen stalnim zakonodavnim promjenama, kako se to reflektira, posebice u preraspodjeli vremena na njegovu fokusiranost prema odlučivanju, te koliko digitalni mediji mogu pomoći u kvalitetnijem i bržem akceptiranju tih promjena posebice s aspekta kvalitetne organizacije znanja u duhu menadžmenta znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti