Pregled bibliografske jedinice broj: 1193705
Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi
Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1193705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na
aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi
(Efficiency of Creative Teaching Methods in relation
to Student Activity in University Teaching)
Autori
Petrović, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
09.05
Godina
2022
Stranica
48
Mentor
Dubovicki, Snježana
Ključne riječi
kreativnost, kreativnost u obrazovanju, inovativnost, kreativne nastavne metode
(creativity, creativity in education, innovation, creative teaching methods)
Sažetak
Kreativnost je aktivan proces važan u procesu studiranja, odnosno interakcije profesora i studenta u visokoškolskoj ustanovi. Kreativno mišljenje odnosno divergentno razmišljanje koje potiče razvoj kreativnosti definira se kao razmišljanje koje studentima omogućuje primjenu mašte na generiranje ideja, pitanja i hipoteza. U današnjim društvima većina fakulteta još nije postala dovoljno poticajno okruženje za razvoj kreativnosti. Većina fakulteta i dalje se uglavnom temelji na nastavničkom modelu učenja i poučavanja. Sukladno tome, puno je izazova za škole u kojima se od učenika očekuje da budu kreativni, inovativni te da imaju razvijeno kritičko mišljenje. U ovom radu je provedeno istraživanje na temelju kojeg se ispitivala kreativnost studenata Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti. Rezultati istraživanja pokazuju da je kreativnost nedvojbeno jedan od najvažnijih aspekata te spoj vještina i stavova s kojima se može pomoći mladim ljudima da napreduju u današnjem svijetu. Utvrđeno je i kako je tijekom globalne pandemije (uzrokovane pandemijom COVID- 19) kreativnost imala poseban značaj jer su se događale određene okolnosti sa kojim društvo još nije uspjelo suživjeti. Kada je riječ o kreativnosti u nastavi, istraživanje je pokazalo kako veliku ulogu u tome ima sam nastavnik odnosno profesor.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(mentor)