Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1193705

Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi


Petrović, Marija
Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1193705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi
(Efficiency of Creative Teaching Methods in relation to Student Activity in University Teaching)

Autori
Petrović, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
09.05

Godina
2022

Stranica
48

Mentor
Dubovicki, Snježana

Ključne riječi
kreativnost, kreativnost u obrazovanju, inovativnost, kreativne nastavne metode
(creativity, creativity in education, innovation, creative teaching methods)

Sažetak
Kreativnost je aktivan proces važan u procesu studiranja, odnosno interakcije profesora i studenta u visokoškolskoj ustanovi. Kreativno mišljenje odnosno divergentno razmišljanje koje potiče razvoj kreativnosti definira se kao razmišljanje koje studentima omogućuje primjenu mašte na generiranje ideja, pitanja i hipoteza. U današnjim društvima većina fakulteta još nije postala dovoljno poticajno okruženje za razvoj kreativnosti. Većina fakulteta i dalje se uglavnom temelji na nastavničkom modelu učenja i poučavanja. Sukladno tome, puno je izazova za škole u kojima se od učenika očekuje da budu kreativni, inovativni te da imaju razvijeno kritičko mišljenje. U ovom radu je provedeno istraživanje na temelju kojeg se ispitivala kreativnost studenata Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti. Rezultati istraživanja pokazuju da je kreativnost nedvojbeno jedan od najvažnijih aspekata te spoj vještina i stavova s kojima se može pomoći mladim ljudima da napreduju u današnjem svijetu. Utvrđeno je i kako je tijekom globalne pandemije (uzrokovane pandemijom COVID- 19) kreativnost imala poseban značaj jer su se događale određene okolnosti sa kojim društvo još nije uspjelo suživjeti. Kada je riječ o kreativnosti u nastavi, istraživanje je pokazalo kako veliku ulogu u tome ima sam nastavnik odnosno profesor.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Snježana Dubovicki (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović, Marija
Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Petrović, M. (2022) 'Učinkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveučilišnoj nastavi', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrovi\'{c}, Marija}, year = {2022}, pages = {48}, keywords = {kreativnost, kreativnost u obrazovanju, inovativnost, kreativne nastavne metode}, title = {U\v{c}inkovitost kreativnih nastavnih metoda u odnosu na aktivnost studenata u sveu\v{c}ili\v{s}noj nastavi}, keyword = {kreativnost, kreativnost u obrazovanju, inovativnost, kreativne nastavne metode}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrovi\'{c}, Marija}, year = {2022}, pages = {48}, keywords = {creativity, creativity in education, innovation, creative teaching methods}, title = {Efficiency of Creative Teaching Methods in relation to Student Activity in University Teaching}, keyword = {creativity, creativity in education, innovation, creative teaching methods}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font