Pregled bibliografske jedinice broj: 1193281
Izazovi izvođenja nastave glazbene kulture u kombiniranim razredima primarnog odgoja i obrazovanja; Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 – Glazba u školi – stanje i perspektive – Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga
Izazovi izvođenja nastave glazbene kulture u kombiniranim razredima primarnog odgoja i obrazovanja; Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 – Glazba u školi – stanje i perspektive – Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020 (zbornik) doi:UDK 371.311:78
CROSBI ID: 1193281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi izvođenja nastave glazbene kulture u
kombiniranim razredima primarnog odgoja i
obrazovanja;
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih
promjena 6 – Glazba u školi – stanje i perspektive
– Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija
glazbenih pedagoga
(Challenges of Music Teaching in Mixed Primary
Education Classes)
Autori
Blašković, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, zbornik, znanstvena
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2020
Stranica
462 ; 149 - 164
ISBN
978-953-6965-93-9
Ključne riječi
glazbena kultura, kombinirani razredni odjeli, nastava, socijalni oblici rada, metode rada, intervju
(Music, mixed classes, teaching, work methods, social forms od classwork, interview.)
Sažetak
Broj učenika u sustavu školstva, na određenom području, uvjetuje organizaciju rada unutar razrednih sustava. Rad s učenicima u primarnom odgoju i obrazovanju organiziran je u čistim ili u kombiniranima razrednim odjeljenjima. Sve je češća pojava kombiniranih razreda. Takav način rada vrlo je izazovan jer je jedna učitelj zadužen za odgojno-obrazovni proces u dvorazrednoj, trorazrednoj ili četverorazrednoj kombinaciji. Kompleksnost pristupa učenicima različite dobi i različitih sposobnosti iziskuje spretna metodička rješenja kako bi nastava bila što raznovrsnija i interesantnija učenicima. Prema službenim podacima u Sisačkoj-moslavačkoj županiji postoji 97 škola, a u njih 43 nastava je organizirana u kombiniranim nastavnim odjeljenjima. Postoji četrdeset i jedna dvorazredna, osam trorazrednih i pet četverorazrednih kombinacija. S obzirom na posebno radno okruženje i na specifičnost predmeta Glazbene kulture, cilj rada je istražiti kako učitelji kombiniranih razrednih odjeljenja izvode nastavu Glazbene kulture. Poseban naglasak stavljen je na organizaciju nastave, korištenje metoda i oblika rada, artikulaciju sata te koje su prednosti i nedostaci rada u kombiniranom razrednom odjeljenju. U istraživanju se koristila kvalitativna metoda prikupljanja podataka putem intervjua učiteljica primarnog odgoja i obrazovanja koji rade u dvorazrednom, trorazrednom i četverorazrednom nastavnom odjeljenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost