Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1193281

Izazovi izvođenja nastave glazbene kulture u kombiniranim razredima primarnog odgoja i obrazovanja; Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 – Glazba u školi – stanje i perspektive – Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga


Blašković, Jelena
Izazovi izvođenja nastave glazbene kulture u kombiniranim razredima primarnog odgoja i obrazovanja; Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 – Glazba u školi – stanje i perspektive – Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020 (zbornik) doi:UDK 371.311:78


CROSBI ID: 1193281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi izvođenja nastave glazbene kulture u kombiniranim razredima primarnog odgoja i obrazovanja; Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 – Glazba u školi – stanje i perspektive – Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga
(Challenges of Music Teaching in Mixed Primary Education Classes)

Autori
Blašković, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, zbornik, znanstvena

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2020

Stranica
462 ; 149 - 164

ISBN
978-953-6965-93-9

Ključne riječi
glazbena kultura, kombinirani razredni odjeli, nastava, socijalni oblici rada, metode rada, intervju
(Music, mixed classes, teaching, work methods, social forms od classwork, interview.)

Sažetak
Broj učenika u sustavu školstva, na određenom području, uvjetuje organizaciju rada unutar razrednih sustava. Rad s učenicima u primarnom odgoju i obrazovanju organiziran je u čistim ili u kombiniranima razrednim odjeljenjima. Sve je češća pojava kombiniranih razreda. Takav način rada vrlo je izazovan jer je jedna učitelj zadužen za odgojno-obrazovni proces u dvorazrednoj, trorazrednoj ili četverorazrednoj kombinaciji. Kompleksnost pristupa učenicima različite dobi i različitih sposobnosti iziskuje spretna metodička rješenja kako bi nastava bila što raznovrsnija i interesantnija učenicima. Prema službenim podacima u Sisačkoj-moslavačkoj županiji postoji 97 škola, a u njih 43 nastava je organizirana u kombiniranim nastavnim odjeljenjima. Postoji četrdeset i jedna dvorazredna, osam trorazrednih i pet četverorazrednih kombinacija. S obzirom na posebno radno okruženje i na specifičnost predmeta Glazbene kulture, cilj rada je istražiti kako učitelji kombiniranih razrednih odjeljenja izvode nastavu Glazbene kulture. Poseban naglasak stavljen je na organizaciju nastave, korištenje metoda i oblika rada, artikulaciju sata te koje su prednosti i nedostaci rada u kombiniranom razrednom odjeljenju. U istraživanju se koristila kvalitativna metoda prikupljanja podataka putem intervjua učiteljica primarnog odgoja i obrazovanja koji rade u dvorazrednom, trorazrednom i četverorazrednom nastavnom odjeljenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jelena Blašković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Blašković, Jelena
Izazovi izvođenja nastave glazbene kulture u kombiniranim razredima primarnog odgoja i obrazovanja; Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 – Glazba u školi – stanje i perspektive – Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020 (zbornik) doi:UDK 371.311:78
Blašković, J. (2020) Izazovi izvođenja nastave glazbene kulture u kombiniranim razredima primarnog odgoja i obrazovanja; Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 – Glazba u školi – stanje i perspektive – Zbornik radova sa Šestog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga. Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku doi:UDK 371.311:78.
@book{book, author = {Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, year = {2020}, pages = {462 ; 149 - 164}, DOI = {UDK 371.311:78}, keywords = {glazbena kultura, kombinirani razredni odjeli, nastava, socijalni oblici rada, metode rada, intervju}, doi = {UDK 371.311:78}, isbn = {978-953-6965-93-9}, title = {Izazovi izvo\djenja nastave glazbene kulture u kombiniranim razredima primarnog odgoja i obrazovanja; Glazbena pedagogija u svjetlu sada\v{s}njih i budu\'{c}ih promjena 6 – Glazba u \v{s}koli – stanje i perspektive – Zbornik radova sa \v{S}estog me\djunarodnog simpozija glazbenih pedagoga}, keyword = {glazbena kultura, kombinirani razredni odjeli, nastava, socijalni oblici rada, metode rada, intervju}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, year = {2020}, pages = {462 ; 149 - 164}, DOI = {UDK 371.311:78}, keywords = {Music, mixed classes, teaching, work methods, social forms od classwork, interview.}, doi = {UDK 371.311:78}, isbn = {978-953-6965-93-9}, title = {Challenges of Music Teaching in Mixed Primary Education Classes}, keyword = {Music, mixed classes, teaching, work methods, social forms od classwork, interview.}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font