Pregled bibliografske jedinice broj: 1193179
Informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi i COVID-19 pandemija
Informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi i COVID-19 pandemija // Zbornik radova 5. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina ; Medicinska naklada, 2022. str. 19-23 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1193179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi i
COVID-19 pandemija
(Information and communication technologies in teaching
and the COVID-19 pandemic)
Autori
Mikša, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 5. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina
/ Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad - Krapina : Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina ; Medicinska naklada, 2022, 19-23
ISBN
978-953-57602-5-2
Skup
5. simpozij Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Susreti
Mjesto i datum
Krapina, Hrvatska, 22.04.2022. - 23.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
COVID-19 ; e-učenje ; IKT ; nastava ; motivacija
(COVID-19 ; e-learning ; ICT ; teaching ; motivation)
Sažetak
Tijekom COVID-19 pandemije diljem svijeta se promijenio život zbog izbjegavanja fizičkog kontakta. Mnogo se toga obustavilo ili nastavilo na novi način. Tvrtke su bile prisiljene nastaviti s radom uz razne promjene i intenzivnije korištenje IKT-a, a u školama i na visokim učilištima se u kratkom vremenu implementiralo e- učenje te se nastava uz takve promjene dalje odvijala na daljinu. Istraživanje u ovom radu obuhvaća prednosti i probleme na visokim učilištima diljem svijeta uvođenjem potpunog e- učenja za vrijeme trajanja COVID-19 pandemije. Korištenje IKT-a u nastavi često traži veći angažman nastavnika i studenata koji se zbog toga mogu osjećati preopterećeno i demotivirano, što u konačnici može loše utjecati na realizaciju ishoda učenja ili čak i na psihofizičko zdravlje. Ukoliko se IKT u nastavi pravilno koristi, može djelovati motivirajuće te se ishodi učenja lakše realiziraju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti