Pregled bibliografske jedinice broj: 1192965
PROPITIVANJE MOGUĆNOSTI PERCEPCIJE I RECEPCIJE IZVEDBE NA PRIMJERU IZVEDBI PARTY, BLIND CINEMA I MOORE BACON!
PROPITIVANJE MOGUĆNOSTI PERCEPCIJE I RECEPCIJE IZVEDBE NA PRIMJERU IZVEDBI PARTY, BLIND CINEMA I MOORE BACON! // Kretanja. Europski realiteti. Teoretska razmatranja / Đukić, Marina et al. (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 283-299 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1192965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PROPITIVANJE MOGUĆNOSTI PERCEPCIJE I
RECEPCIJE IZVEDBE NA PRIMJERU IZVEDBI
PARTY, BLIND CINEMA I MOORE BACON!
(QUESTIONING THE POSSIBILITY OF PERFORMANCE
PERCEPTION AND RECEPTION ON THE EXAMPLE
OF PERFORMANCE PARTY, BLIND CINEMA
AND MOORE BACON!)
Autori
Žeravica, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kretanja. Europski realiteti. Teoretska razmatranja
/ Đukić, Marina et al. - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 283-299
ISBN
978-953-8181-26-9
Skup
4. međunarodni znanstveni skup: Europski realiteti – kretanja = 4th International Scientific Conference: European Realities – Movements
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.2019. - 13.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
percepcija izvedbe ; publika ; recepcija izvedbe
(audience ; perception of performance ; reception of performance)
Sažetak
Rad se bavi propitivanjima percepcije izvedbe i uloge publike na primjeru triju izvedbi ; Party (Španjolska/Brazil), Blind Cinema (Belgija) te Moore Bacon! (Belgija) koje su bile izvedene 2017. godine u sklopu Međunarodnog festivala novog kazališta, FLARE festivala u Manchesteru, u Engleskoj. U svrhu analize percepcije izvedbe na spomenutim primjerima, a koji predstavljaju odmak od tradicionalne kazališne predstave, u radu će se ponajviše koristiti spoznaje o publici i recepciji kazališne predstave/ izvedbe zapisane u knjizi Theatre Audiences. A Theory of Production and Reception (1990) autorice Susan Bennett te znanstvene spoznaje o osjetilima i percepeciji zapisane u knjizi Sensation and Perception. An Integrated Approach (2001) Harvey Richarda Schiffmana. Ovaj rad ne nastoji dati konačne odgovore, već na primjeru triju izabranih izvedbi pokušava ispitati na koje se sve načine publika može aktivno uključiti u oblikovanje izvedbe te na koje se načine mogu potaknuti naša osjetila u doživljaju izvedbe ako je osjetilo vida, koje je čovjekovo najvažnije osjetilo u percepciji svijeta oko nas, izolirano i/ili izmanipulirano u igri svjetla i mraka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Katarina Žeravica
(autor)