Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1192607

Stigma – uloga videa u psihoedukaciji („Boli me“ – video za promociju mentalnog zdravlja)


Jerončić Tomić Iris
Stigma – uloga videa u psihoedukaciji („Boli me“ – video za promociju mentalnog zdravlja) // Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2016.) Mitologija i imaginacija
Cres, Hrvatska, 2016. str. 49-49 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1192607 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stigma – uloga videa u psihoedukaciji („Boli me“ – video za promociju mentalnog zdravlja)
(Stigma: The Role of Video in Psycho-education (“It Hurts Me” - Video for the Promotion of Mental Health))

Autori
Jerončić Tomić Iris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2016.) Mitologija i imaginacija / - , 2016, 49-49

Skup
FILOZOFIJA MEDIJA (2016.) Mitologija i imaginacija

Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 22.09.2016. - 25.09.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
mentalno zdravlje, depresivni poremećaji, stigmatizacija, psihoedukacija, film i video.
(mental health, depressive disorders, stigmatization, psychoeducation, film and video.)

Sažetak
SZO navodi depresiju kao četvrti zdravstveni problem. Godine 2020. bit će drugi i najveći uzrok radno-socijalnog nefunkcioniranja. Stigmatizacija je negativno obilježavanje, marginaliziranje. Negativna je, znak srama i diskreditacije. Uobičajeno je uvjerenje kako su osobe s mentalnim smetnjama nasilne, nepredvidljive i agresivne. Kratki filmovi, videa jasnih poruka s malo riječi i bogatstvom neverbalnih znakova izvrstan su izbor za psihoedukaciju mladih. Neverbalna komunikacija složena je od pokreta i poza, izraza lica, položaja tijela do tona glasa, koristimo je za izražavanje emocija, stavova i osobina ličnosti. U oglednom videu posebna pažnja usmjerena je prenošenje poruke izrazom lica. Manjak osobnosti izbjegnut je time što je prenose medijski prepoznatljive osobe s mogućnošću identifikacije. Želja nam je naglasiti važnost primijenjenog medija u promociji zdravlja i promjeni stavova kod mladih ljudi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Jerončić Tomić Iris
Stigma – uloga videa u psihoedukaciji („Boli me“ – video za promociju mentalnog zdravlja) // Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2016.) Mitologija i imaginacija
Cres, Hrvatska, 2016. str. 49-49 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Jerončić Tomić Iris (2016) Stigma – uloga videa u psihoedukaciji („Boli me“ – video za promociju mentalnog zdravlja). U: Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2016.) Mitologija i imaginacija.
@article{article, year = {2016}, pages = {49-49}, keywords = {mentalno zdravlje, depresivni poreme\'{c}aji, stigmatizacija, psihoedukacija, film i video.}, title = {Stigma – uloga videa u psihoedukaciji („Boli me“ – video za promociju mentalnog zdravlja)}, keyword = {mentalno zdravlje, depresivni poreme\'{c}aji, stigmatizacija, psihoedukacija, film i video.}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }
@article{article, year = {2016}, pages = {49-49}, keywords = {mental health, depressive disorders, stigmatization, psychoeducation, film and video.}, title = {Stigma: The Role of Video in Psycho-education (“It Hurts Me” - Video for the Promotion of Mental Health)}, keyword = {mental health, depressive disorders, stigmatization, psychoeducation, film and video.}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font