Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1192534

CLASSROOM ATMOSPHERE


Kadum, Sandra; Lazarić Lorena; Drandić, Dijana
CLASSROOM ATMOSPHERE // ZBORNIK RADOVA MEĐUNARODNE ZNANSTVENE KONFERENCIJE 19. DANI MATE DEMARINA „RAZVOJNI ASPEKTI U ODGOJU I OBRAZOVANJU / Blažević, Iva ; Diković, Marina ; Kovačić, Ines ; Lazarić, Lorena ; Antunović-Piton, Branka (ur.).
Pula: SVEUČILIŠTE JURJA DOBRILE U PULI ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanost, 2022. str. 67-78 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1192534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
CLASSROOM ATMOSPHERE

Autori
Kadum, Sandra ; Lazarić Lorena ; Drandić, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ZBORNIK RADOVA MEĐUNARODNE ZNANSTVENE KONFERENCIJE 19. DANI MATE DEMARINA „RAZVOJNI ASPEKTI U ODGOJU I OBRAZOVANJU / Blažević, Iva ; Diković, Marina ; Kovačić, Ines ; Lazarić, Lorena ; Antunović-Piton, Branka - Pula : SVEUČILIŠTE JURJA DOBRILE U PULI ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanost, 2022, 67-78

ISBN
978-953-8278-44-0

Skup
International Scientific Conference 19th Mate Demarin Days ''Developmental Aspects of Education''

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 22.04.2021. - 23.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
classroom atmosphere, classroom management, cooperation, discipline, teaching process

Sažetak
The paper presents the results of the research which aimed at determining primary school teachers’ (N=555) attitudes to maintaining discipline and classroom atmosphere during the teaching process, as well as to investigate the correlation of attitudes from two sociodemographic characteristics: sex and teaching experience. The obtained results lead to the conclusion that the teachers’ sex did not show to be a relevant independent variable for the existence of statistically significant differences in the assessment of teachers’ attitudes, whereas certain groups of teachers showed statistically significant differences regarding their teaching experience. This is especially related to teachers with less teaching experience. The conducted research may have a contribution for a better theoretical and empirical understanding of the needs and advantages of maintaining and supporting a positive and supportive classroom atmosphere.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (autor)

Avatar Url Sandra Kadum (autor)

Avatar Url Lorena Lazarić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

fooz.unipu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kadum, Sandra; Lazarić Lorena; Drandić, Dijana
CLASSROOM ATMOSPHERE // ZBORNIK RADOVA MEĐUNARODNE ZNANSTVENE KONFERENCIJE 19. DANI MATE DEMARINA „RAZVOJNI ASPEKTI U ODGOJU I OBRAZOVANJU / Blažević, Iva ; Diković, Marina ; Kovačić, Ines ; Lazarić, Lorena ; Antunović-Piton, Branka (ur.).
Pula: SVEUČILIŠTE JURJA DOBRILE U PULI ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanost, 2022. str. 67-78 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kadum, S., Lazarić Lorena & Drandić, D. (2022) CLASSROOM ATMOSPHERE. U: Blažević, I., Diković, M., Kovačić, I., Lazarić, L. & Antunović-Piton, B. (ur.)ZBORNIK RADOVA MEĐUNARODNE ZNANSTVENE KONFERENCIJE 19. DANI MATE DEMARINA „RAZVOJNI ASPEKTI U ODGOJU I OBRAZOVANJU.
@article{article, author = {Kadum, Sandra and Drandi\'{c}, Dijana}, year = {2022}, pages = {67-78}, keywords = {classroom atmosphere, classroom management, cooperation, discipline, teaching process}, isbn = {978-953-8278-44-0}, title = {CLASSROOM ATMOSPHERE}, keyword = {classroom atmosphere, classroom management, cooperation, discipline, teaching process}, publisher = {SVEU\v{C}ILI\v{S}TE JURJA DOBRILE U PULI ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanost}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kadum, Sandra and Drandi\'{c}, Dijana}, year = {2022}, pages = {67-78}, keywords = {classroom atmosphere, classroom management, cooperation, discipline, teaching process}, isbn = {978-953-8278-44-0}, title = {CLASSROOM ATMOSPHERE}, keyword = {classroom atmosphere, classroom management, cooperation, discipline, teaching process}, publisher = {SVEU\v{C}ILI\v{S}TE JURJA DOBRILE U PULI ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanost}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font