Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1192225

Stigma – mitovi i predrasude depresivnog poremećaja – uloga videa kao medija u psihoedukaciji


Jerončić Tomić, Iris
Stigma – mitovi i predrasude depresivnog poremećaja – uloga videa kao medija u psihoedukaciji // In medias res, Vol 6, No. 11, 2017. (2017), 1689-1693 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1192225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stigma – mitovi i predrasude depresivnog poremećaja – uloga videa kao medija u psihoedukaciji
(Stigma: The Role of Video in Psycho-education (“It Hurts Me” - Video for the Promotion of Mental Health))

Autori
Jerončić Tomić, Iris

Izvornik
In medias res (1848-6304) Vol 6, No. 11, 2017. (2017); 1689-1693

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
mentalno zdravlje, depresivni poremećaji, stigmatizacija, psihoedukacija, film i video.
(mental health, depressive disorders, stigmatization, psychoeducation, film and video.)

Sažetak
SZO navodi depresiju kao četvrti zdravstveni problem. Godine 2020. bit će drugi i najveći uzrok radno-socijalnog nefunkcioniranja. Stigmatizacija je negativno obilježavanje, marginaliziranje. Negativna je, znak srama i diskreditacije. Uobičajeno je uvjerenje kako su osobe s mentalnim smetnjama nasilne, nepredvidljive i agresivne. Kratki filmovi, videa jasnih poruka s malo riječi i bogatstvom neverbalnih znakova izvrstan su izbor za psihoedukaciju mladih. Neverbalna komunikacija složena je od pokreta i poza, izraza lica, položaja tijela do tona glasa, koristimo je za izražavanje emocija, stavova i osobina ličnosti. U oglednom videu posebna pažnja usmjerena je prenošenje poruke izrazom lica. Manjak osobnosti izbjegnut je time što je prenose medijski prepoznatljive osobe s mogućnošću identifikacije. Želja nam je naglasiti važnost primijenjenog medija u promociji zdravlja i promjeni stavova kod mladih ljudi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Iris Jerončić Tomić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.centar-fm.org

Citiraj ovu publikaciju:

Jerončić Tomić, Iris
Stigma – mitovi i predrasude depresivnog poremećaja – uloga videa kao medija u psihoedukaciji // In medias res, Vol 6, No. 11, 2017. (2017), 1689-1693 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Jerončić Tomić, I. (2017) Stigma – mitovi i predrasude depresivnog poremećaja – uloga videa kao medija u psihoedukaciji. In medias res, Vol 6, No. 11, 2017., 1689-1693.
@article{article, author = {Jeron\v{c}i\'{c} Tomi\'{c}, Iris}, year = {2017}, pages = {1689-1693}, keywords = {mentalno zdravlje, depresivni poreme\'{c}aji, stigmatizacija, psihoedukacija, film i video.}, journal = {In medias res}, volume = {Vol 6, No. 11, 2017.}, issn = {1848-6304}, title = {Stigma – mitovi i predrasude depresivnog poreme\'{c}aja – uloga videa kao medija u psihoedukaciji}, keyword = {mentalno zdravlje, depresivni poreme\'{c}aji, stigmatizacija, psihoedukacija, film i video.} }
@article{article, author = {Jeron\v{c}i\'{c} Tomi\'{c}, Iris}, year = {2017}, pages = {1689-1693}, keywords = {mental health, depressive disorders, stigmatization, psychoeducation, film and video.}, journal = {In medias res}, volume = {Vol 6, No. 11, 2017.}, issn = {1848-6304}, title = {Stigma: The Role of Video in Psycho-education (“It Hurts Me” - Video for the Promotion of Mental Health)}, keyword = {mental health, depressive disorders, stigmatization, psychoeducation, film and video.} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font