Pregled bibliografske jedinice broj: 1192225
Stigma – mitovi i predrasude depresivnog poremećaja – uloga videa kao medija u psihoedukaciji
Stigma – mitovi i predrasude depresivnog poremećaja – uloga videa kao medija u psihoedukaciji // In medias res, Vol 6, No. 11, 2017. (2017), 1689-1693 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1192225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stigma – mitovi i predrasude depresivnog
poremećaja – uloga
videa kao medija u psihoedukaciji
(Stigma: The Role of Video in Psycho-education
(“It Hurts Me” - Video for the Promotion of Mental
Health))
Autori
Jerončić Tomić, Iris
Izvornik
In medias res (1848-6304) Vol 6, No. 11, 2017.
(2017);
1689-1693
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
mentalno zdravlje, depresivni poremećaji, stigmatizacija, psihoedukacija, film i video.
(mental health, depressive disorders, stigmatization, psychoeducation, film and video.)
Sažetak
SZO navodi depresiju kao četvrti zdravstveni problem. Godine 2020. bit će drugi i najveći uzrok radno-socijalnog nefunkcioniranja. Stigmatizacija je negativno obilježavanje, marginaliziranje. Negativna je, znak srama i diskreditacije. Uobičajeno je uvjerenje kako su osobe s mentalnim smetnjama nasilne, nepredvidljive i agresivne. Kratki filmovi, videa jasnih poruka s malo riječi i bogatstvom neverbalnih znakova izvrstan su izbor za psihoedukaciju mladih. Neverbalna komunikacija složena je od pokreta i poza, izraza lica, položaja tijela do tona glasa, koristimo je za izražavanje emocija, stavova i osobina ličnosti. U oglednom videu posebna pažnja usmjerena je prenošenje poruke izrazom lica. Manjak osobnosti izbjegnut je time što je prenose medijski prepoznatljive osobe s mogućnošću identifikacije. Želja nam je naglasiti važnost primijenjenog medija u promociji zdravlja i promjeni stavova kod mladih ljudi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License