Pregled bibliografske jedinice broj: 1192204
Uloga legendi i mitologije kao nematerijalne baštine u formiranju turističke ponude otoka Brača
Uloga legendi i mitologije kao nematerijalne baštine u formiranju turističke ponude otoka Brača, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Split
CROSBI ID: 1192204 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga legendi i mitologije kao nematerijalne baštine
u formiranju turističke ponude otoka Brača
(The role of legends and mythology as intangible
heritage in the formation of the tourist offer of
the island Brač)
Autori
Trutanić, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Split
Datum
19.05
Godina
2021
Stranica
44
Mentor
Mandac, Petra
Ključne riječi
kulturna baština ; identitet destinacije ; participativni turizam ; turistička ponuda ; mitovi i legende
(cultural heritage ; destination identity ; participatory tourism ; tourist offer ; myths and legends)
Sažetak
U ovom radu prikazati će se kulturna baština otoka Brača kao važan čimbenik razvoja održivog turizma otoka. Svrha rada je dati prijedlog odgovornog gospodarenje postojećim lokalitetima na otoku uz koje se vežu mitovi i legende, a u svrhu revitalizacije postojeće turističke ponude. Kroz rad će se nastojati iskoristiti mističnost postojećih drevnih legendi i mitova vezanih uz otok u svrhu razvitka turističke ponude i promocije otoka u smislu stvaranja prepoznatljivog kulturno-turističkog proizvoda te istaknuti važnost daljnjeg istraživanja i valorizacije baštine. Predložen je i model razvoja participativnog turizma, koji uključivanjem različitih dionika lokalne zajednice, poput pružatelja usluga uključenih u realizaciju razvojnih projekata, lokalnih turističkih zajednica, lokalnih stručnjaka osigurava održivost lokalne zajednice. Uključenost lokalne zajednice u proces donošenja odluka koristi lokalnoj ekonomiji i potiče poštovanje stanovnika prema njihovom tradicionalnom načinu života i vrijednostima. Primjena navedenog koncepta omogućila bi produljenje turističke sezone i stvaranje prepoznatljivog identiteta destinacije. Rad se sastoji od analize postojeće ponude s ciljem definiranja potreba i interesa korisnika i uključenih aktera te predlaže daljnji tijek razvoja, promidžbe lokacija te stvaranja prepoznatljivog identiteta destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Profili:
Petra Mandac
(mentor)