Pregled bibliografske jedinice broj: 1192198
Etika oglašavanja usmjerenog djeci
Etika oglašavanja usmjerenog djeci, 2022., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1192198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etika oglašavanja usmjerenog djeci
(Ethics of child-centered advertising)
Autori
Zajec, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
26.04
Godina
2022
Stranica
62
Mentor
Jolić, Tvrtko
Ključne riječi
etika ; poslovna etika ; odnosi s javnostima ; oglašavanje
(ethics ; bussines ethics ; public relations ; advertising)
Sažetak
U suvremenom poslovnom okruženju oglašavanje predstavlja jedan od najvažnijih i najučestalijih oblika komuniciranja. Poseban segment oglašavanja predstavlja oglašavanje usmjereno djeci. S obzirom na osjetljivost ciljane publike, oglašavanje usmjereno djeci ograničeno je brojnim etičkim, ali i zakonskim propisima. Cilj je ovoga rada utvrditi etičke norme i moguće izazove koji se javljaju u oglašavanju koje je usmjereno djeci. U sklopu ovog rada istražit će se pojam i uloga oglašavanja, temeljni etički standardi vezani uz oglašavanje, etički standardi vezani uz oglašavanje usmjereno djeci, utjecaj medija na djecu te stavovi javnosti o medijskim kampanjama usmjerenim djeci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija