Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1192197

Etička pitanja odnosa medija i PR-a


Paljug, Klara
Etička pitanja odnosa medija i PR-a, 2022., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1192197 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etička pitanja odnosa medija i PR-a
(Ethical issues of the relationship between media and PR)

Autori
Paljug, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
26.04

Godina
2022

Stranica
58

Mentor
Jolić, Tvrtko

Ključne riječi
etika ; poslovna etika ; odnosi s javnostima ; mediji
(ethics ; bussines ethics ; public relations ; media)

Sažetak
Mediji su glavni nositelji informacije i samim time osnovni kanal komuniciranja organizacije s javnosti. Odnos s medijima je danas temeljna vještina odnosa s javnošću, koja se razlikuje od svih ostalih komunikacijskih disciplina. Iako ostale vještine stručnjaka odnosa s javnošću, poput organizacije događanja, vođenja digitalnih platformi i profila na društvenim mrežama, promocije i oglašavanja, nude slične rezultate, ipak se informacija koja dolazi iz druge ruke, odnosno iz glavnog kanala informiranja - medija, smatra najrelevantnijom. Samim time, PR stručnjaci su ti koji su zaduženi za privlačenje pažnje medija, dirigiranje ritma u kojem će mediji izvještavati o njihovoj organizaciji ili pak za pravdanje štetne informacije koja je dospjela u medije. Ako odnose s medijima izuzmemo iz odnosa s javnošću, organizaciji ne preostaje mnogo opcija za dobar odnos s javnostima. S druge strane, odnos medija i PR-a nije jednosmjeran. Koliko PR stručnjaci ovise o medijima, toliko su oni od vitalnog značenja za medije. Oni su prvi, direktni i najbrži izvor informacija za novinare i reportere, a danas je brzina prikupljanja informacija ključan dio medija. U ovom radu istražit ćemo kakva je točno povezanost medija i odnosa s javnošću te utječe li sve veća potreba za brzinom i količinom odaslanih informacija na etičke norme tih dvaju struka, kose li se ili međusobno nadopunjuju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Tvrtko Jolić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Paljug, Klara
Etička pitanja odnosa medija i PR-a, 2022., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Paljug, K. (2022) 'Etička pitanja odnosa medija i PR-a', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Paljug, Klara}, year = {2022}, pages = {58}, keywords = {etika, poslovna etika, odnosi s javnostima, mediji}, title = {Eti\v{c}ka pitanja odnosa medija i PR-a}, keyword = {etika, poslovna etika, odnosi s javnostima, mediji}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Paljug, Klara}, year = {2022}, pages = {58}, keywords = {ethics, bussines ethics, public relations, media}, title = {Ethical issues of the relationship between media and PR}, keyword = {ethics, bussines ethics, public relations, media}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font