Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1192109

Kako je psiholog Jean Piaget utjecao na matematičko obrazovanje?


Pleština, Jelena
Kako je psiholog Jean Piaget utjecao na matematičko obrazovanje? // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 22 (2021), 86; 4-21 (domaća recenzija, kratko priopcenje, stručni)


CROSBI ID: 1192109 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako je psiholog Jean Piaget utjecao na matematičko obrazovanje?

Autori
Pleština, Jelena

Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 22 (2021), 86; 4-21

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kratko priopcenje, stručni

Ključne riječi
Reflektivna apstrakcija ; proces-objekt dualnost ; enkapsulacija ; reifikacija
(Reflective abstraction ; process-object duality ; encapsulation ; reification)

Sažetak
Iako nije bio matematičar, definiranjem pojma reflektivne apstrakcije koji je suprotstavio empirijskoj apstrakciji, Piaget je drastično utjecao na matematičke kurikulume, istraživanja u području edukacije matematike, a dao je i zamah nastanku novih teorija u tom području. Cilj ovog rada je ukratko izložiti Piagetove ideje koje su imale najjači odjek među matematičarima i istraživačima u području matematičke edukacije, kao i prikazati kako su ih istraživači usvajali te dalje razrađivali, odnosno nadograđivali.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Jelena Pleština (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pleština, Jelena
Kako je psiholog Jean Piaget utjecao na matematičko obrazovanje? // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 22 (2021), 86; 4-21 (domaća recenzija, kratko priopcenje, stručni)
Pleština, J. (2021) Kako je psiholog Jean Piaget utjecao na matematičko obrazovanje?. Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 22 (86), 4-21.
@article{article, author = {Ple\v{s}tina, Jelena}, year = {2021}, pages = {4-21}, keywords = {Reflektivna apstrakcija, proces-objekt dualnost, enkapsulacija, reifikacija}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {22}, number = {86}, issn = {1332-3008}, title = {Kako je psiholog Jean Piaget utjecao na matemati\v{c}ko obrazovanje?}, keyword = {Reflektivna apstrakcija, proces-objekt dualnost, enkapsulacija, reifikacija} }
@article{article, author = {Ple\v{s}tina, Jelena}, year = {2021}, pages = {4-21}, keywords = {Reflective abstraction, process-object duality, encapsulation, reification}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {22}, number = {86}, issn = {1332-3008}, title = {Kako je psiholog Jean Piaget utjecao na matemati\v{c}ko obrazovanje?}, keyword = {Reflective abstraction, process-object duality, encapsulation, reification} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font