Pregled bibliografske jedinice broj: 1192109
Kako je psiholog Jean Piaget utjecao na matematičko obrazovanje?
Kako je psiholog Jean Piaget utjecao na matematičko obrazovanje? // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 22 (2021), 86; 4-21 (domaća recenzija, kratko priopcenje, stručni)
CROSBI ID: 1192109 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako je psiholog Jean Piaget utjecao na matematičko
obrazovanje?
Autori
Pleština, Jelena
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 22
(2021), 86;
4-21
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kratko priopcenje, stručni
Ključne riječi
Reflektivna apstrakcija ; proces-objekt dualnost ; enkapsulacija ; reifikacija
(Reflective abstraction ; process-object duality ; encapsulation ; reification)
Sažetak
Iako nije bio matematičar, definiranjem pojma reflektivne apstrakcije koji je suprotstavio empirijskoj apstrakciji, Piaget je drastično utjecao na matematičke kurikulume, istraživanja u području edukacije matematike, a dao je i zamah nastanku novih teorija u tom području. Cilj ovog rada je ukratko izložiti Piagetove ideje koje su imale najjači odjek među matematičarima i istraživačima u području matematičke edukacije, kao i prikazati kako su ih istraživači usvajali te dalje razrađivali, odnosno nadograđivali.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Jelena Pleština
(autor)