Pregled bibliografske jedinice broj: 1191879
Holistički multidisciplinarni pristup obitelji koja se suočava s teškoćama u funkcioniranju djeteta
Holistički multidisciplinarni pristup obitelji koja se suočava s teškoćama u funkcioniranju djeteta // UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla, 2019. str. 73-81 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1191879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Holistički multidisciplinarni pristup obitelji koja
se suočava s teškoćama u funkcioniranju djeteta
(A holistic multidisciplinary approach of the family
facing difficulties in the functioning of the child)
Autori
Jandrić, Sanja ; Rebić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH
/ Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla, 2019, 73-81
Skup
10. Međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Mjesto i datum
Istanbul, Turska, 21.06.2019. - 23.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
multidisciplinarni pristup, teškoće učenja, kvaliteta života obitelji
(multidisciplinary approach, learning difficulties, quality of family life)
Sažetak
Suvremeni pristup obitelji koja se suočava s određenim teškoćama u funkcioniranju ili razvoju djeteta podrazumijeva multidisciplinarni pristup koji ima za cilj smanjenje teškoća i unapređenje djetetovih kompetencija, povećanje funkcionalnosti djeteta, ali i podršku obitelji kroz edukaciju i savjetovanje. U radu se želi prikazati kako holistički multidisciplinarni pristup, koji stavlja naglasak na suradnju različitih struka i uključuje široki spektar intervencija, dovodi do poboljšanja vještina učenja kod desetogodišnjeg djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti