Pregled bibliografske jedinice broj: 1191692
Suvremeni pristupi marketingu u lukama otvorenim za javni promet
Suvremeni pristupi marketingu u lukama otvorenim za javni promet, 2020., diplomski rad, diplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1191692 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni pristupi marketingu u lukama otvorenim za javni promet
(A modern marketing approach in ports open to public transport)
Autori
Glasenhardt, Kallyl Alyana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Pomorski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
09.10
Godina
2020
Stranica
58
Mentor
Debelić, Borna
Ključne riječi
luke, marketing, menadžment
(ports, marketing, management)
Sažetak
Ovaj diplomski rad obrađuje tematiku suvremenoga pristupa marketingu u lukama otvorenim za javni promet. Glavne predmetnice istraživanja su luke, marketing, vrste marketinga i koji on utjecaj ima na uspješnost poslovanja luke. Ciljevi rada su sljedeći: Objasniti i definirati temeljne značajke luka, definiranje menadžmenta, navesti njegove vrste i funkcije te važnost marketinga i primjenu marketinške strategije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport