Pregled bibliografske jedinice broj: 1191438
Izazovi visokog obrazovanja kao javne službe u vrijeme trajanja pandemije COVID–19 iz perspektive studenata
Izazovi visokog obrazovanja kao javne službe u vrijeme trajanja pandemije COVID–19 iz perspektive studenata // Mađunarodna naučna konferencija "Delovanje institucija sistema u vanrednim situacijama: iskustva i izazovi" - zbornik sažetaka / Tasić, Anđelija ; Dimitrijević, Marko (ur.).
Niš: Pravni fakultet Univerziteta u Nišu, 2022. str. 23-24 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1191438 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi visokog obrazovanja kao javne službe u vrijeme trajanja pandemije COVID–19 iz perspektive studenata
(Challenges for higher education as a public service during COVID–19 pandemic: students’ perspective)
Autori
Bakota, Boris ; Dujmović Bocka, Jelena ; Romić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Mađunarodna naučna konferencija "Delovanje institucija sistema u vanrednim situacijama: iskustva i izazovi" - zbornik sažetaka
/ Tasić, Anđelija ; Dimitrijević, Marko - Niš : Pravni fakultet Univerziteta u Nišu, 2022, 23-24
ISBN
978-86-7148-290-5
Skup
International Scientific Conference ”Systemic Agency in Extraordinary Situations: Experiences and Challenges”
Mjesto i datum
Niš, Srbija, 20.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
visoko obrazovanje ; javna služba ; pandemija COVID-19 ; studenti ; organizacija
(higher education ; public service ; COVID-19 pandemic ; students ; organization)
Sažetak
Autori u radu nastoje prikazati ključne izazove u području visokog obrazovanja kao javne službe za vrijeme trajanja pandemije COVID – 19. Cilj je rada ispitivanje stajališta redovitih i izvanrednih studenata vezanih uz organizaciju nastavnog procesa u vrijeme pandemije. Temeljna hipoteza postavljena u tekstu rada glasi: Visokoobrazovna ustanova osigurava učinkovito djelovanje nastavnog procesa i zadržava primjeren odnos nastavnik – student u vrijeme pandemije COVID – 19. Samo istraživanje provedeno je u okviru stručnih upravnih studija na dvama odabranim institucijama, Pravnom fakultetu u Osijeku te u okviru Upravnog studija Veleučilišta „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, a njime su obuhvaćeni redoviti i izvanredni studenti prve, druge i treće godine. Nalazima istraživanja nastoji se doći do potvrđivanja odnosno opovrgavanja temeljne hipoteze rada. Za potrebe rada korištena je deskriptivna statistika. Doprinos izučavanju nauke o upravi ogleda se u cjelinama kojima autori pružaju teorijsku podlogu za provedbu empirijskog istraživanja u okviru Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku te Veleučilištu „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, analiziranju ključnih izazova stavljenih pred nastavnike i studente, donošenju zaključaka te prijedloga za poboljšanje organizacije nastavnog procesa u budućim izvanrednim stanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek