Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1191438

Izazovi visokog obrazovanja kao javne službe u vrijeme trajanja pandemije COVID–19 iz perspektive studenata


Bakota, Boris; Dujmović Bocka, Jelena; Romić, Danijela
Izazovi visokog obrazovanja kao javne službe u vrijeme trajanja pandemije COVID–19 iz perspektive studenata // Mađunarodna naučna konferencija "Delovanje institucija sistema u vanrednim situacijama: iskustva i izazovi" - zbornik sažetaka / Tasić, Anđelija ; Dimitrijević, Marko (ur.).
Niš: Pravni fakultet Univerziteta u Nišu, 2022. str. 23-24 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1191438 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi visokog obrazovanja kao javne službe u vrijeme trajanja pandemije COVID–19 iz perspektive studenata
(Challenges for higher education as a public service during COVID–19 pandemic: students’ perspective)

Autori
Bakota, Boris ; Dujmović Bocka, Jelena ; Romić, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Mađunarodna naučna konferencija "Delovanje institucija sistema u vanrednim situacijama: iskustva i izazovi" - zbornik sažetaka / Tasić, Anđelija ; Dimitrijević, Marko - Niš : Pravni fakultet Univerziteta u Nišu, 2022, 23-24

ISBN
978-86-7148-290-5

Skup
International Scientific Conference ”Systemic Agency in Extraordinary Situations: Experiences and Challenges”

Mjesto i datum
Niš, Srbija, 20.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
visoko obrazovanje ; javna služba ; pandemija COVID-19 ; studenti ; organizacija
(higher education ; public service ; COVID-19 pandemic ; students ; organization)

Sažetak
Autori u radu nastoje prikazati ključne izazove u području visokog obrazovanja kao javne službe za vrijeme trajanja pandemije COVID – 19. Cilj je rada ispitivanje stajališta redovitih i izvanrednih studenata vezanih uz organizaciju nastavnog procesa u vrijeme pandemije. Temeljna hipoteza postavljena u tekstu rada glasi: Visokoobrazovna ustanova osigurava učinkovito djelovanje nastavnog procesa i zadržava primjeren odnos nastavnik – student u vrijeme pandemije COVID – 19. Samo istraživanje provedeno je u okviru stručnih upravnih studija na dvama odabranim institucijama, Pravnom fakultetu u Osijeku te u okviru Upravnog studija Veleučilišta „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, a njime su obuhvaćeni redoviti i izvanredni studenti prve, druge i treće godine. Nalazima istraživanja nastoji se doći do potvrđivanja odnosno opovrgavanja temeljne hipoteze rada. Za potrebe rada korištena je deskriptivna statistika. Doprinos izučavanju nauke o upravi ogleda se u cjelinama kojima autori pružaju teorijsku podlogu za provedbu empirijskog istraživanja u okviru Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku te Veleučilištu „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, analiziranju ključnih izazova stavljenih pred nastavnike i studente, donošenju zaključaka te prijedloga za poboljšanje organizacije nastavnog procesa u budućim izvanrednim stanjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.prafak.ni.ac.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Bakota, Boris; Dujmović Bocka, Jelena; Romić, Danijela
Izazovi visokog obrazovanja kao javne službe u vrijeme trajanja pandemije COVID–19 iz perspektive studenata // Mađunarodna naučna konferencija "Delovanje institucija sistema u vanrednim situacijama: iskustva i izazovi" - zbornik sažetaka / Tasić, Anđelija ; Dimitrijević, Marko (ur.).
Niš: Pravni fakultet Univerziteta u Nišu, 2022. str. 23-24 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Bakota, B., Dujmović Bocka, J. & Romić, D. (2022) Izazovi visokog obrazovanja kao javne službe u vrijeme trajanja pandemije COVID–19 iz perspektive studenata. U: Tasić, A. & Dimitrijević, M. (ur.)Mađunarodna naučna konferencija "Delovanje institucija sistema u vanrednim situacijama: iskustva i izazovi" - zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Bakota, Boris and Dujmovi\'{c} Bocka, Jelena and Romi\'{c}, Danijela}, year = {2022}, pages = {23-24}, keywords = {visoko obrazovanje, javna slu\v{z}ba, pandemija COVID-19, studenti, organizacija}, isbn = {978-86-7148-290-5}, title = {Izazovi visokog obrazovanja kao javne slu\v{z}be u vrijeme trajanja pandemije COVID–19 iz perspektive studenata}, keyword = {visoko obrazovanje, javna slu\v{z}ba, pandemija COVID-19, studenti, organizacija}, publisher = {Pravni fakultet Univerziteta u Ni\v{s}u}, publisherplace = {Ni\v{s}, Srbija} }
@article{article, author = {Bakota, Boris and Dujmovi\'{c} Bocka, Jelena and Romi\'{c}, Danijela}, year = {2022}, pages = {23-24}, keywords = {higher education, public service, COVID-19 pandemic, students, organization}, isbn = {978-86-7148-290-5}, title = {Challenges for higher education as a public service during COVID–19 pandemic: students’ perspective}, keyword = {higher education, public service, COVID-19 pandemic, students, organization}, publisher = {Pravni fakultet Univerziteta u Ni\v{s}u}, publisherplace = {Ni\v{s}, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font