Pregled bibliografske jedinice broj: 1191384
Utjecaj COVID-19 pandemije na studentska postignuća Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina
Utjecaj COVID-19 pandemije na studentska postignuća Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina // Zbornik radova 5. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Susreti 2022 / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina ; Medicinska naklada, 2022. str. 73-78 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1191384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj COVID-19 pandemije na studentska postignuća Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina
(COVID-19 pandemic impact on the student achievements: Case of University of Applied Sciences „Hrvatsko Zagorje Krapina“)
Autori
Šalković, Stjepan ; Munđar, Dušan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 5. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Susreti 2022
/ Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad - Krapina : Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina ; Medicinska naklada, 2022, 73-78
ISBN
978-953-57602-5-2
Skup
5. simpozij Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Susreti
Mjesto i datum
Krapina, Hrvatska, 22.04.2022. - 23.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovanje ; nastava ; udaljeno učenje ; COVID-19 pandemija
(education ; teaching ; distance learning ; COVID-19 pandemic)
Sažetak
COVID-19 pandemija utjecala je na organizaciju nastave na Veleučilištu Hrvatsko zagorje Krapina. Studenti i nastavnici bili su primorani u kratkom vremenu promijeniti način održavanja nastave. U radu su utvrđeni stavovi studenata u vezi s prelaskom na online nastavu s obzirom na dostupnost alata i softvera, infrastrukturu i tehničku podršku. Ispitano je koji postupci nastavnika su pomagali studentima, kako su se nastavnici snašli u novoj ulozi i kakav je utjecaj na ishode učenja ali i privatni život studenata. Utvrđene su prepreke izvođenju online nastave, izazovi s kojima su se studenti susreli te prikupljeni prijedlozi za poboljšanja i pomoć u obrazovnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina