Pregled bibliografske jedinice broj: 1191149
Donacija hrane: Kako motivirati zaposlenike da doniraju hranu
Donacija hrane: Kako motivirati zaposlenike da doniraju hranu // Hrana i zajednica / Vretenar, Nenad ; Murić, Ema (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 190-201
CROSBI ID: 1191149 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Donacija hrane: Kako motivirati zaposlenike da
doniraju hranu
(Food donation: How to motivate employees to donate
food)
Autori
Ježić, Zoran ; Rode, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Hrana i zajednica
Urednik/ci
Vretenar, Nenad ; Murić, Ema
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2022
Raspon stranica
190-201
ISBN
978-953-7813-68-0
Ključne riječi
hrana, donacije, motivacija, zaposlenici, smanjenje siromaštva
(Food, donation, motivation, employees, poverty reduction)
Sažetak
Donacija hrane akcija je koja je u stvarnosti prijeko potrebna. U svijetu u kojem je količina proizvedene veća od količine pojedene hrane, gdje je bacanje i uništavanje hrane stalan problem koji treba riješiti, gdje su klimatske promjene ozbiljan problem, gdje postoji mnogo ljudi koji su u riziku od siromaštva, doniranje hrane postaje nužnost. Upravljanje ljudskim potencijalima kao funkcija vrlo je važna za ovu temu s obzirom na to da je ključ doniranja hrane motivacija ljudi. Motivacija je poriv unutar osobe da postigne nešto, ispuni cilj. U poslovnom bi smislu svako poduzeće trebalo motivirati svoje zaposlenike na doniranje hrane. To je dobro za lokalnu zajednicu, dobro je za promociju i organizacijsku kulturu tvrtke, a dobro je i za stvaranje boljih odnosa između poduzeća i njegova okruženja. Poduzeća mogu motivirati svoje zaposlenike da daruju hranu na mnogo načina. Ističu se: dodavanje bonusa na plaću ovisno o količini donirane hrane ; pružanje popusta u restoranu/kantini tvrtke za čin doniranja hrane ; organiziranje donacija kao dio kulture poduzeća ; zahtjevi u opisima poslova da čelnici moraju uplatiti određeni iznos donacije u godini da bi bili/ostali vođe ; održavanje internih događanja na kojima zaposlenici mogu donirati hranu ; podizanje svijesti u tvrtki održavanjem seminara na temu donacije hrane, klimatskih promjena, rasipanja hrane i slično.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija