Pregled bibliografske jedinice broj: 1191097
Teorijski pristup i praktičan rad kao didaktička sredstva na primjeru stjecanja vještina rada sa 3D tehnologijom ispisa
Teorijski pristup i praktičan rad kao didaktička sredstva na primjeru stjecanja vještina rada sa 3D tehnologijom ispisa // PRINTING&DESIGN2017 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2017. 33, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1191097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijski pristup i praktičan rad kao didaktička sredstva na primjeru stjecanja vještina rada sa 3D tehnologijom ispisa
(The difference between theoretical and practical approach as a didactic mean for conveying 3D printing skills)
Autori
Ježić, Trpimir Jeronim ; Hackenberger, Anna Maria K. ; Mrvac, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
PRINTING&DESIGN2017
/ Žiljak Gršić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2017
Skup
PRINTING/DESIGN2017
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.04.2017. - 02.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacija ; nove tehnologije ; teorija i praksa ; didaktika ; 3d ispis
(education ; new technologies ; theory and practice ; didactics ; 3D print)
Sažetak
Svaki razvoj novih tehnologija nužno je praćen i potrebom za obrazovanjem stručnjaka koji bi njome umjeli upravljati. Zadatak pred znanstvenim ustanovama stoga je, u sklopu razvoja tehnologije, i pronalaženje načina učinkovitog obrazovanja novih kadrova osposobljenih upravljati novom tehnologijom. Jasan problem suvremenomu obrazovanju kojeg donosi brzina tehničkog razvoja jest taj što ograničava rok primjenjivosti stečenih znanja i vještina koji nerijetko ističe još za trajanja samog studija. Nameće se stoga pitanje: Kako izučavati još nepostojeće, nepoznate tehnologije? 3D tehnologija ispisa kao primjer tehnički 'tradicionalne', ali mnoštvu nove, nepoznate i priželjkivane tehnologije 'budućnosti', ne traži samo teorijsko razumijevanje, već i vještinu upravljanja cjelokupnim postupkom strojne proizvodnje. Rad propituje postoji li prednost među dva pristupa obrazovanju u kontekstu stjecanja vještina upravljanja novim tehnologijama, odnosno koliki utjecaj u razumijevanju novih tehnologija ima teorijsko upoznavanje sa opisom načina rada tehnologije, a koliki praksa rada sa strojem. Tehnologija 3d ispisa pomaže slobodu izražavanja i kreativnost, ali ujedno vježba i razumijevanje kompleksnih tehnoloških sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)