Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1190539

Etička prosudba odnosa društva prema osobama s ADHD sindromom u predškolskom i školskom odgojno- obrazovnom sustavu


Brnada, Jelena
Etička prosudba odnosa društva prema osobama s ADHD sindromom u predškolskom i školskom odgojno- obrazovnom sustavu, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet - Odsjek za odgojiteljski studij, Zagreb


CROSBI ID: 1190539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etička prosudba odnosa društva prema osobama s ADHD sindromom u predškolskom i školskom odgojno- obrazovnom sustavu
(Ethical judgment of the relationship of the society towards ADHD in the preschool and school education system)

Autori
Brnada, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet - Odsjek za odgojiteljski studij

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2018

Stranica
37

Mentor
Knezović, Katica

Ključne riječi
ADHD ; dijete ; obitelj ; škola ; vrtić
(ADHD ; child ; family ; kindergarten ; school)

Sažetak
Ovaj završni rad bavi se etičkom prosudbom odnosa društva prema osobama s ADHD-om u predškolskom i školskom odgojno-obrazovnom sustavu. Prvo se uvodi u pojam ADHD-a, klasifikacija, dijagnostika i liječenja odnosno terapije. Zatim se upoznajemo s pravima djece s ADHD-om iz sustava zdravstva i socijalne skrbi te iz predškolskog i školskog sustava. U završnom radu je također definiran pojam inkluzije, koji joj je i cilj i svrha te kako se provodi u odgojno-obrazovnim institucijama. Cilj rada je proučavanje međuodnosa društvenih subjekata u odnosu prema osobama s ADHD-om. Istraživanjem se ispitala svijest društva o osobama s ADHD-om, tj. upoznatost društva s pojmom ADHD i prihvaćenost djece s ADHD-om u njihovoj okolini. Istraživanje je potvrdilo da je društvo upoznato s pojmom ADHD-a te da prihvaća djecu s ADHD-om u vrtićima i školama iako još ima prostora za poboljšanje jer bez obzira na uključenost u odgojno-obrazovni sustav i pozitivan utjecaj promicanja prihvaćanja različitosti među djecom rezultati kažu da su djeca s ADHD-om samo djelomično socijalno prihvaćena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline), Biotehnologija u biomedicini (prirodno područje, biomedicina i zdravstvo, biotehničko područje)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Katica Knezović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Brnada, Jelena
Etička prosudba odnosa društva prema osobama s ADHD sindromom u predškolskom i školskom odgojno- obrazovnom sustavu, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet - Odsjek za odgojiteljski studij, Zagreb
Brnada, J. (2018) 'Etička prosudba odnosa društva prema osobama s ADHD sindromom u predškolskom i školskom odgojno- obrazovnom sustavu', diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet - Odsjek za odgojiteljski studij, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brnada, Jelena}, year = {2018}, pages = {37}, keywords = {ADHD, dijete, obitelj, \v{s}kola, vrti\'{c}}, title = {Eti\v{c}ka prosudba odnosa dru\v{s}tva prema osobama s ADHD sindromom u pred\v{s}kolskom i \v{s}kolskom odgojno- obrazovnom sustavu}, keyword = {ADHD, dijete, obitelj, \v{s}kola, vrti\'{c}}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brnada, Jelena}, year = {2018}, pages = {37}, keywords = {ADHD, child, family, kindergarten, school}, title = {Ethical judgment of the relationship of the society towards ADHD in the preschool and school education system}, keyword = {ADHD, child, family, kindergarten, school}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font