Pregled bibliografske jedinice broj: 1190533
Glazbene škole na društvenim mrežama – conditio sine qua non?
Glazbene škole na društvenim mrežama – conditio sine qua non? // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 206-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1190533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbene škole na društvenim mrežama – conditio sine qua non?
(Music Schools And Social Networking – Conditio Sine Qua Non?)
Autori
Mičija Palić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području
/ Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 206-219
ISBN
978-953-8181-43-6
Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalni marketing, društvene mreže, Facebook, glazbene škole, virtualni prostor
(digital marketing, social networks, Facebook, music schools, virtual space.)
Sažetak
Uzimajući u obzir činjenicu da je na društvenim mrežama u Republici Hrvatskoj pri- sutno gotovo 1 900 000 korisnika, a da među njima čak 98 % čine učenici i studenti, postavlja se pitanje je li digitalni marketing nepovratno zakoračio u sferu glazbenog obrazovanja, poglavito nakon iskustva virtualne nastave koju se provodilo od ožujka do lipnja 2020. godine. Stoga će se u ovome radu sagledati zastupljenost glazbe- nih škola u virtualnom okruženju iz rakursa eksploatacije digitalnih platformi za ostvarivanje osnovne glazbeno- obrazovne djelatnosti. Ponajprije će se razmatrati udio glazbenih škola prisutnih u virtualnom prostoru vlastitim mrežnim stranicama, kao i na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama, YouTube-a i dr. Zatim će se tematski analizirati sadržaji objava na navedenim internetskim platformama kako bi se pokazalo koji je segment komunikacijske strategije najdominantniji ; edukacijski, promotivni ili administrativni. Koristeći podatke Državnog zavoda za statistiku i drugih relevantnih izvora (poput podataka Ministarstva znanosti i obrazovanja o glazbenom školstvu u Republici Hrvatskoj) kao polazište ovoga istraživanja, nastojat će se pokazati nezaobilaznost prisutnosti u virtualnoj domeni, koja je postala oslonac temeljnoj djelatnosti glazbeno-obrazovnih ustanova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Sunakladnik: Hrvatska akademija znanosti i
umjetnosti, Zavod za znanstveni i umjetnički rad u
Osijeku