Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1190533

Glazbene škole na društvenim mrežama – conditio sine qua non?


Mičija Palić, Martina
Glazbene škole na društvenim mrežama – conditio sine qua non? // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 206-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1190533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbene škole na društvenim mrežama – conditio sine qua non?
(Music Schools And Social Networking – Conditio Sine Qua Non?)

Autori
Mičija Palić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 206-219

ISBN
978-953-8181-43-6

Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalni marketing, društvene mreže, Facebook, glazbene škole, virtualni prostor
(digital marketing, social networks, Facebook, music schools, virtual space.)

Sažetak
Uzimajući u obzir činjenicu da je na društvenim mrežama u Republici Hrvatskoj pri- sutno gotovo 1 900 000 korisnika, a da među njima čak 98 % čine učenici i studenti, postavlja se pitanje je li digitalni marketing nepovratno zakoračio u sferu glazbenog obrazovanja, poglavito nakon iskustva virtualne nastave koju se provodilo od ožujka do lipnja 2020. godine. Stoga će se u ovome radu sagledati zastupljenost glazbe- nih škola u virtualnom okruženju iz rakursa eksploatacije digitalnih platformi za ostvarivanje osnovne glazbeno- obrazovne djelatnosti. Ponajprije će se razmatrati udio glazbenih škola prisutnih u virtualnom prostoru vlastitim mrežnim stranicama, kao i na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama, YouTube-a i dr. Zatim će se tematski analizirati sadržaji objava na navedenim internetskim platformama kako bi se pokazalo koji je segment komunikacijske strategije najdominantniji ; edukacijski, promotivni ili administrativni. Koristeći podatke Državnog zavoda za statistiku i drugih relevantnih izvora (poput podataka Ministarstva znanosti i obrazovanja o glazbenom školstvu u Republici Hrvatskoj) kao polazište ovoga istraživanja, nastojat će se pokazati nezaobilaznost prisutnosti u virtualnoj domeni, koja je postala oslonac temeljnoj djelatnosti glazbeno-obrazovnih ustanova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Sunakladnik: Hrvatska akademija znanosti i
umjetnosti, Zavod za znanstveni i umjetnički rad u
Osijeku



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Martina Mičija (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mičija Palić, Martina
Glazbene škole na društvenim mrežama – conditio sine qua non? // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 206-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mičija Palić, M. (2022) Glazbene škole na društvenim mrežama – conditio sine qua non?. U: Radočaj-Jerković, A. & Milinović, M. (ur.)Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području.
@article{article, author = {Mi\v{c}ija Pali\'{c}, Martina}, year = {2022}, pages = {206-219}, keywords = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, glazbene \v{s}kole, virtualni prostor}, isbn = {978-953-8181-43-6}, title = {Glazbene \v{s}kole na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama – conditio sine qua non?}, keyword = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, glazbene \v{s}kole, virtualni prostor}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; online} }
@article{article, author = {Mi\v{c}ija Pali\'{c}, Martina}, year = {2022}, pages = {206-219}, keywords = {digital marketing, social networks, Facebook, music schools, virtual space.}, isbn = {978-953-8181-43-6}, title = {Music Schools And Social Networking – Conditio Sine Qua Non?}, keyword = {digital marketing, social networks, Facebook, music schools, virtual space.}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font