Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1190511

Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija


Osterman, Petar; Šimec, Alen
Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija // Polytechnic and design, 10 (2022), 1; 55-63 doi:10.19279/TVZ.PD.2022-10-1-07 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1190511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija
(IMPLEMENTING GAMIFICATION IN THE COURSE WEB APPLICATION PROGRAMMING)

Autori
Osterman, Petar ; Šimec, Alen

Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 10 (2022), 1; 55-63

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Gamifikacija, online učenje, Moodle
(Gamification, online learning, Moodle)

Sažetak
Angažiranost i motiviranost studenata u nastavi pokazalo se kao važan dio njihovog obrazovanja, koji dovodi do pozitivnog utjecaja na ishode učenja. Ovim istraživanjem tražio se odgovor postoji li razlika u rezultatima studenata u klasičnoj nastavi korištenjem sustava za upravljanje učenjem (eng. learning management systems) i studenata koji sudjeluju u gamificiranoj nastavi unutar istog sustava. Kao sredstvo za poboljšanje angažiranosti i motiviranosti studenata izabrana je gamifikacija, jer se metode i elementi gamifikacije jednostavno i dobro mogu uklopiti u bilo koji sustav za upravljanjem učenjem. U slučaju ovog istraživanja koristio se Moodle, iz razloga jer postoji veći broj dodataka koji se mogu koristiti za gamifikaciju. U studiji korištena je metodologija eksperimentalnog istraživanja rezultata studenata na kolegiju Programiranje web aplikacija kroz dvije akademske godine, 2017/2018 i 2018/2019. Dobiveni Rezultati studenata podvrgnuti su statističkim analizama korištenjem t-testova kako bi se procijenilo postoji li značajnija razlika između srednjih vrijednosti. Rezultati su pokazali da gamifikacija pozitivno utječe na zadovoljstvo studenata, ali i na povećanje motivacije prilikom izvršavanja zadataka, što je na kraju imalo za rezultat i bolje ocjene od studenata prethodne godine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Alen Šimec (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Osterman, Petar; Šimec, Alen
Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija // Polytechnic and design, 10 (2022), 1; 55-63 doi:10.19279/TVZ.PD.2022-10-1-07 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Osterman, P. & Šimec, A. (2022) Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija. Polytechnic and design, 10 (1), 55-63 doi:10.19279/TVZ.PD.2022-10-1-07.
@article{article, author = {Osterman, Petar and \v{S}imec, Alen}, year = {2022}, pages = {55-63}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2022-10-1-07}, keywords = {Gamifikacija, online u\v{c}enje, Moodle}, journal = {Polytechnic and design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2022-10-1-07}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1849-1995}, title = {Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija}, keyword = {Gamifikacija, online u\v{c}enje, Moodle} }
@article{article, author = {Osterman, Petar and \v{S}imec, Alen}, year = {2022}, pages = {55-63}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2022-10-1-07}, keywords = {Gamification, online learning, Moodle}, journal = {Polytechnic and design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2022-10-1-07}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1849-1995}, title = {IMPLEMENTING GAMIFICATION IN THE COURSE WEB APPLICATION PROGRAMMING}, keyword = {Gamification, online learning, Moodle} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font