Pregled bibliografske jedinice broj: 1190511
Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija
Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija // Polytechnic and design, 10 (2022), 1; 55-63 doi:10.19279/TVZ.PD.2022-10-1-07 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1190511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija gamifikacije na predmetu Programiranje web aplikacija
(IMPLEMENTING GAMIFICATION IN THE COURSE WEB
APPLICATION PROGRAMMING)
Autori
Osterman, Petar ; Šimec, Alen
Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 10
(2022), 1;
55-63
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Gamifikacija, online učenje, Moodle
(Gamification, online learning, Moodle)
Sažetak
Angažiranost i motiviranost studenata u nastavi pokazalo se kao važan dio njihovog obrazovanja, koji dovodi do pozitivnog utjecaja na ishode učenja. Ovim istraživanjem tražio se odgovor postoji li razlika u rezultatima studenata u klasičnoj nastavi korištenjem sustava za upravljanje učenjem (eng. learning management systems) i studenata koji sudjeluju u gamificiranoj nastavi unutar istog sustava. Kao sredstvo za poboljšanje angažiranosti i motiviranosti studenata izabrana je gamifikacija, jer se metode i elementi gamifikacije jednostavno i dobro mogu uklopiti u bilo koji sustav za upravljanjem učenjem. U slučaju ovog istraživanja koristio se Moodle, iz razloga jer postoji veći broj dodataka koji se mogu koristiti za gamifikaciju. U studiji korištena je metodologija eksperimentalnog istraživanja rezultata studenata na kolegiju Programiranje web aplikacija kroz dvije akademske godine, 2017/2018 i 2018/2019. Dobiveni Rezultati studenata podvrgnuti su statističkim analizama korištenjem t-testova kako bi se procijenilo postoji li značajnija razlika između srednjih vrijednosti. Rezultati su pokazali da gamifikacija pozitivno utječe na zadovoljstvo studenata, ali i na povećanje motivacije prilikom izvršavanja zadataka, što je na kraju imalo za rezultat i bolje ocjene od studenata prethodne godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti