Pregled bibliografske jedinice broj: 1190409
Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati
Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati // Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi Perspective of art education – reflections and outcomes / Joksimović, Aleksandra Škorc, Bojana Bosnar, Maja (ur.).
Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2022. str. 30-30 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1190409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umjetnost u procjepu: očekivanja,
procesi i rezultati
(Art in the gap: expectations,
processes and results)
Autori
Dabo, Tanja ; Bosnar, Maja ; Linardić, Letricija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi Perspective of art education – reflections and outcomes
/ Joksimović, Aleksandra Škorc, Bojana Bosnar, Maja - Beograd : Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2022, 30-30
ISBN
978-86-88591-33-1
Skup
Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi = Perspective of art education – reflections and outcomes
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 25.11.2021. - 26.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
umjetnička nastava, motiviranost studenata, praćenje rada studenata, procesi poučavanja i učenja, samoevaluacija
(art teaching, student motivation, student’s works monitoring, the processes of teaching and learning, self-evaluation)
Sažetak
Rad donosi pregled preliminarnog istraživanja u kojem je cilj ispitati stavove i očekivanja o umjetničkom nastavnom procesu kod tek upisanih studenata akademije (brucoša). Kroz dugogodišnje iskustvo rada sa studentima uočen je problem različitih očekivanja i stavova o umjetničkoj nastavi, metodama rada, intrinzične i ekstrinzične motivacije kod studenata, kvaliteti i ostvarenosti ishoda učenja na kraju semestra kod studenata i, nasuprot toga, kod nastavnika. Za potrebe ovog preliminarnog istraživanja dizajnirat će se upitnik za studente kojim će se dobiti uvid u početno stanje, te obrazac evidencije za individualno praćenje rada i napredovanja studenata koja će se voditi tijekom umjetničke nastave cijele godine. Na kraju nastavnog procesa, krajem semestra, studenti će ponovno ispuniti upitnik samoevaluacije, temeljene na pitanjima iz prvog upitnika. Usporedbom podataka iz oba upitnika pokušat će se utvrditi ima li promjena i kakvih u stavovima i početnim očekivanjima kod studenata, i kako odgovori iz upitnika i samoevaluacije koreliraju s rezultatima njihova rada. Istraživanje može poslužiti kao temelj za sustavno višegodišnje praćenje i kao smjernica u budućem prevladavanju procijepa između očekivanja i rezultata kod tek upisanih studenata, što potencijalno može utjecati na povećanu kvalitetu umjetničke nastave, bolju motiviranost studenata i nastavnika, te kvalitetniju komunikaciju između nastavnika i studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Likovne umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija primijenjenih umjetnosti, Rijeka