Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1190409

Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati


Dabo, Tanja; Bosnar, Maja; Linardić, Letricija
Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati // Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi Perspective of art education – reflections and outcomes / Joksimović, Aleksandra Škorc, Bojana Bosnar, Maja (ur.).
Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2022. str. 30-30 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1190409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati
(Art in the gap: expectations, processes and results)

Autori
Dabo, Tanja ; Bosnar, Maja ; Linardić, Letricija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi Perspective of art education – reflections and outcomes / Joksimović, Aleksandra Škorc, Bojana Bosnar, Maja - Beograd : Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2022, 30-30

ISBN
978-86-88591-33-1

Skup
Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi = Perspective of art education – reflections and outcomes

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 25.11.2021. - 26.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
umjetnička nastava, motiviranost studenata, praćenje rada studenata, procesi poučavanja i učenja, samoevaluacija
(art teaching, student motivation, student’s works monitoring, the processes of teaching and learning, self-evaluation)

Sažetak
Rad donosi pregled preliminarnog istraživanja u kojem je cilj ispitati stavove i očekivanja o umjetničkom nastavnom procesu kod tek upisanih studenata akademije (brucoša). Kroz dugogodišnje iskustvo rada sa studentima uočen je problem različitih očekivanja i stavova o umjetničkoj nastavi, metodama rada, intrinzične i ekstrinzične motivacije kod studenata, kvaliteti i ostvarenosti ishoda učenja na kraju semestra kod studenata i, nasuprot toga, kod nastavnika. Za potrebe ovog preliminarnog istraživanja dizajnirat će se upitnik za studente kojim će se dobiti uvid u početno stanje, te obrazac evidencije za individualno praćenje rada i napredovanja studenata koja će se voditi tijekom umjetničke nastave cijele godine. Na kraju nastavnog procesa, krajem semestra, studenti će ponovno ispuniti upitnik samoevaluacije, temeljene na pitanjima iz prvog upitnika. Usporedbom podataka iz oba upitnika pokušat će se utvrditi ima li promjena i kakvih u stavovima i početnim očekivanjima kod studenata, i kako odgovori iz upitnika i samoevaluacije koreliraju s rezultatima njihova rada. Istraživanje može poslužiti kao temelj za sustavno višegodišnje praćenje i kao smjernica u budućem prevladavanju procijepa između očekivanja i rezultata kod tek upisanih studenata, što potencijalno može utjecati na povećanu kvalitetu umjetničke nastave, bolju motiviranost studenata i nastavnika, te kvalitetniju komunikaciju između nastavnika i studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija primijenjenih umjetnosti, Rijeka

Profili:

Avatar Url Letricija Linardić (autor)

Avatar Url Tanja Dabo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

flu.bg.ac.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Dabo, Tanja; Bosnar, Maja; Linardić, Letricija
Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati // Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi Perspective of art education – reflections and outcomes / Joksimović, Aleksandra Škorc, Bojana Bosnar, Maja (ur.).
Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2022. str. 30-30 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Dabo, T., Bosnar, M. & Linardić, L. (2022) Umjetnost u procjepu: očekivanja, procesi i rezultati. U: Joksimović, Aleksandra Škorc, Bojana Bosnar, Maja (ur.)Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi Perspective of art education – reflections and outcomes.
@article{article, author = {Dabo, Tanja and Bosnar, Maja and Linardi\'{c}, Letricija}, year = {2022}, pages = {30-30}, keywords = {umjetni\v{c}ka nastava, motiviranost studenata, pra\'{c}enje rada studenata, procesi pou\v{c}avanja i u\v{c}enja, samoevaluacija}, isbn = {978-86-88591-33-1}, title = {Umjetnost u procjepu: o\v{c}ekivanja, procesi i rezultati}, keyword = {umjetni\v{c}ka nastava, motiviranost studenata, pra\'{c}enje rada studenata, procesi pou\v{c}avanja i u\v{c}enja, samoevaluacija}, publisher = {Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Dabo, Tanja and Bosnar, Maja and Linardi\'{c}, Letricija}, year = {2022}, pages = {30-30}, keywords = {art teaching, student motivation, student’s works monitoring, the processes of teaching and learning, self-evaluation}, isbn = {978-86-88591-33-1}, title = {Art in the gap: expectations, processes and results}, keyword = {art teaching, student motivation, student’s works monitoring, the processes of teaching and learning, self-evaluation}, publisher = {Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font