Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1190170

Impuls sile i količina gibanja - miskoncepcije učenika i kako ih prevladati


Nikolaus, Patricija; Nikolaus, Vesko
Impuls sile i količina gibanja - miskoncepcije učenika i kako ih prevladati // Zbornik radova - 9. međunarodna konferencija o nastavi fizike u srednjim školama / Radulović, Slavoljub (ur.).
Aleksinac, 2021. str. 177-181 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1190170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Impuls sile i količina gibanja - miskoncepcije učenika i kako ih prevladati
(Impulse and movementum - students misconceptions and how to overcome them)

Autori
Nikolaus, Patricija ; Nikolaus, Vesko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova - 9. međunarodna konferencija o nastavi fizike u srednjim školama / Radulović, Slavoljub - Aleksinac, 2021, 177-181

Skup
9. međunarodna konferencija o nastavi fizike u srednjim školama

Mjesto i datum
Aleksinac, Srbija, 08.04.2022. - 10.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
miskoncepcije, impuls sile, količina gibanja
(misconceptions, momentum, impulse)

Sažetak
Svijet postaje veliko mjesto za učenike koji uče i prikupljaju informacije formalno kroz školu ili neformalno kroz svakodnevna iskustva, na temelju koji učenici imaju tendenciju oblikovati vlastito mišljenje. Istraživanja usmjerena na poučavanje prirodoslovni koncepata pokazuju da učenici nisu u stanju naučiti znanstveno značenje ciljni koncepata dok novostečeno znanje grade sa svojim prethodnim iskustvima tijekom ili nakon nastave i kao rezultat toga pojavljuju se miskoncepcije. Neka istraživanja pokazala su da pojmovi količine gibanja i impulsa sile spadaju u jedan od najteži koncepata za učenje i podučavanje u nastavi fizike. U radu je dan kratki pregled istraživanja miskoncepcija kod učenika, neke od metoda kako bi se te miskoncepcije ispravile te prijedlozi metodičke obrade koncepata i pripadnih zadataka zatvorenog i otvorenog tipa.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Patricija Nikolaus (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nikolaus, Patricija; Nikolaus, Vesko
Impuls sile i količina gibanja - miskoncepcije učenika i kako ih prevladati // Zbornik radova - 9. međunarodna konferencija o nastavi fizike u srednjim školama / Radulović, Slavoljub (ur.).
Aleksinac, 2021. str. 177-181 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Nikolaus, P. & Nikolaus, V. (2021) Impuls sile i količina gibanja - miskoncepcije učenika i kako ih prevladati. U: Radulović, S. (ur.)Zbornik radova - 9. međunarodna konferencija o nastavi fizike u srednjim školama.
@article{article, author = {Nikolaus, Patricija and Nikolaus, Vesko}, editor = {Radulovi\'{c}, S.}, year = {2021}, pages = {177-181}, keywords = {miskoncepcije, impuls sile, koli\v{c}ina gibanja}, title = {Impuls sile i koli\v{c}ina gibanja - miskoncepcije u\v{c}enika i kako ih prevladati}, keyword = {miskoncepcije, impuls sile, koli\v{c}ina gibanja}, publisherplace = {Aleksinac, Srbija} }
@article{article, author = {Nikolaus, Patricija and Nikolaus, Vesko}, editor = {Radulovi\'{c}, S.}, year = {2021}, pages = {177-181}, keywords = {misconceptions, momentum, impulse}, title = {Impulse and movementum - students misconceptions and how to overcome them}, keyword = {misconceptions, momentum, impulse}, publisherplace = {Aleksinac, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font