Pregled bibliografske jedinice broj: 1190170
Impuls sile i količina gibanja - miskoncepcije učenika i kako ih prevladati
Impuls sile i količina gibanja - miskoncepcije učenika i kako ih prevladati // Zbornik radova - 9. međunarodna konferencija o nastavi fizike u srednjim školama / Radulović, Slavoljub (ur.).
Aleksinac, 2021. str. 177-181 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1190170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Impuls sile i količina gibanja - miskoncepcije
učenika i kako ih prevladati
(Impulse and movementum - students misconceptions and
how to overcome them)
Autori
Nikolaus, Patricija ; Nikolaus, Vesko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova - 9. međunarodna konferencija o nastavi fizike u srednjim školama
/ Radulović, Slavoljub - Aleksinac, 2021, 177-181
Skup
9. međunarodna konferencija o nastavi fizike u srednjim školama
Mjesto i datum
Aleksinac, Srbija, 08.04.2022. - 10.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
miskoncepcije, impuls sile, količina gibanja
(misconceptions, momentum, impulse)
Sažetak
Svijet postaje veliko mjesto za učenike koji uče i prikupljaju informacije formalno kroz školu ili neformalno kroz svakodnevna iskustva, na temelju koji učenici imaju tendenciju oblikovati vlastito mišljenje. Istraživanja usmjerena na poučavanje prirodoslovni koncepata pokazuju da učenici nisu u stanju naučiti znanstveno značenje ciljni koncepata dok novostečeno znanje grade sa svojim prethodnim iskustvima tijekom ili nakon nastave i kao rezultat toga pojavljuju se miskoncepcije. Neka istraživanja pokazala su da pojmovi količine gibanja i impulsa sile spadaju u jedan od najteži koncepata za učenje i podučavanje u nastavi fizike. U radu je dan kratki pregled istraživanja miskoncepcija kod učenika, neke od metoda kako bi se te miskoncepcije ispravile te prijedlozi metodičke obrade koncepata i pripadnih zadataka zatvorenog i otvorenog tipa.
Izvorni jezik
Hrvatski