Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1190167

Važnost višestrukih prikaza u nastavi fizike


Nikolaus, Patricija; Dželalija, Mile
Važnost višestrukih prikaza u nastavi fizike // Zbornik radova - 9. međunarodne konferencije o nastavi fizike u srednjim školama / Slavoljub Radulović (ur.).
Aleksinac, 2021. str. 169-177 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1190167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost višestrukih prikaza u nastavi fizike
(The importance of multiple representations in physics teaching)

Autori
Nikolaus, Patricija ; Dželalija, Mile

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova - 9. međunarodne konferencije o nastavi fizike u srednjim školama / Slavoljub Radulović - Aleksinac, 2021, 169-177

Skup
9. međunarodna konferencija o nastavi fizike u srednjim školama

Mjesto i datum
Aleksinac, Srbija, 08.04.2022. - 10.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
višestruki prikazi, mentalni model
(multiple representations, mental model)

Sažetak
Kao apstraktni predmet fizika je u osnovi zastupljena u matematičkom jeziku, a fizičari koriste matematičko modeliranje za predviđanje ponašanja prirodnih sustava. Za razliku od stručnjaka koji često primjenjuju kvalitativne prikaze poput slika, grafički prikaza i dijagrama za razumijevanje problema prije korištenja matematički jednadžbi za nji ovo rješavanje, učenici češće koriste metode koje su usmjerene odma na matematički izraz za rješavanje problema. Proces učenja na nastavi trebao bi biti usmjeren na otkrivanje, obradu, konstruiranje i korištenje mentalnog modela učenika jer je to znanstvena sposobnost koju želimo razviti kod naši učenika. U radu je prikazan kratki pregled teorija o učenju s višestrukim prikazima te nji ove primjene u nastavi fizike. Primjeri različiti vrsta višestruki prikaza pokazani su na zadacima iz različiti područja fizike.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mile Dželalija (autor)

Avatar Url Patricija Nikolaus (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nikolaus, Patricija; Dželalija, Mile
Važnost višestrukih prikaza u nastavi fizike // Zbornik radova - 9. međunarodne konferencije o nastavi fizike u srednjim školama / Slavoljub Radulović (ur.).
Aleksinac, 2021. str. 169-177 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Nikolaus, P. & Dželalija, M. (2021) Važnost višestrukih prikaza u nastavi fizike. U: Slavoljub Radulović (ur.)Zbornik radova - 9. međunarodne konferencije o nastavi fizike u srednjim školama.
@article{article, author = {Nikolaus, Patricija and D\v{z}elalija, Mile}, year = {2021}, pages = {169-177}, keywords = {vi\v{s}estruki prikazi, mentalni model}, title = {Va\v{z}nost vi\v{s}estrukih prikaza u nastavi fizike}, keyword = {vi\v{s}estruki prikazi, mentalni model}, publisherplace = {Aleksinac, Srbija} }
@article{article, author = {Nikolaus, Patricija and D\v{z}elalija, Mile}, year = {2021}, pages = {169-177}, keywords = {multiple representations, mental model}, title = {The importance of multiple representations in physics teaching}, keyword = {multiple representations, mental model}, publisherplace = {Aleksinac, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font