Pregled bibliografske jedinice broj: 1190167
Važnost višestrukih prikaza u nastavi fizike
Važnost višestrukih prikaza u nastavi fizike // Zbornik radova - 9. međunarodne konferencije o nastavi fizike u srednjim školama / Slavoljub Radulović (ur.).
Aleksinac, 2021. str. 169-177 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1190167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost višestrukih prikaza u nastavi fizike
(The importance of multiple representations in
physics teaching)
Autori
Nikolaus, Patricija ; Dželalija, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova - 9. međunarodne konferencije o nastavi fizike u srednjim školama
/ Slavoljub Radulović - Aleksinac, 2021, 169-177
Skup
9. međunarodna konferencija o nastavi fizike u srednjim školama
Mjesto i datum
Aleksinac, Srbija, 08.04.2022. - 10.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
višestruki prikazi, mentalni model
(multiple representations, mental model)
Sažetak
Kao apstraktni predmet fizika je u osnovi zastupljena u matematičkom jeziku, a fizičari koriste matematičko modeliranje za predviđanje ponašanja prirodnih sustava. Za razliku od stručnjaka koji često primjenjuju kvalitativne prikaze poput slika, grafički prikaza i dijagrama za razumijevanje problema prije korištenja matematički jednadžbi za nji ovo rješavanje, učenici češće koriste metode koje su usmjerene odma na matematički izraz za rješavanje problema. Proces učenja na nastavi trebao bi biti usmjeren na otkrivanje, obradu, konstruiranje i korištenje mentalnog modela učenika jer je to znanstvena sposobnost koju želimo razviti kod naši učenika. U radu je prikazan kratki pregled teorija o učenju s višestrukim prikazima te nji ove primjene u nastavi fizike. Primjeri različiti vrsta višestruki prikaza pokazani su na zadacima iz različiti područja fizike.
Izvorni jezik
Hrvatski