Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1190142

Kognitivnolingvistički pristup poučavanju figurativnog jezika


Parizoska, Jelena
Kognitivnolingvistički pristup poučavanju figurativnog jezika // Državni skup za nastavnike i učitelje engleskoga jezika "Uloga učitelja i nastavnika u procesu učenja i poučavanja te razvoja potrebnih strategija" (Agencija za odgoj i obrazovanje)
Rijeka, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1190142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kognitivnolingvistički pristup poučavanju figurativnog jezika
(The Cognitive Linguistic approach to teaching figurative language)

Autori
Parizoska, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Državni skup za nastavnike i učitelje engleskoga jezika "Uloga učitelja i nastavnika u procesu učenja i poučavanja te razvoja potrebnih strategija" (Agencija za odgoj i obrazovanje)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 09.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kognitivna lingvistika ; figurativni jezik ; poučavanje ; engleski kao strani jezik
(cognitive linguistics ; figurative language ; teaching ; EFL)

Sažetak
U ovome izlaganju daje se pregled suvremenih metoda poučavanja figurativnih izraza u engleskome kao stranome jeziku koje se temelje na teorijskim postavkama kognitivne lingvistike. Cilj je pokazati da kognitivnolingvistički pristup figurativnim izrazima doprinosi njihovom boljem razumijevanju i pamćenju, što su potvrdila brojna istraživanja. Također će se raspravljati o važnosti uloge nastavnika za uspješnost primjene takvog načina poučavanja figurativnog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Parizoska (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Parizoska, Jelena
Kognitivnolingvistički pristup poučavanju figurativnog jezika // Državni skup za nastavnike i učitelje engleskoga jezika "Uloga učitelja i nastavnika u procesu učenja i poučavanja te razvoja potrebnih strategija" (Agencija za odgoj i obrazovanje)
Rijeka, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Parizoska, J. (2021) Kognitivnolingvistički pristup poučavanju figurativnog jezika. U: Državni skup za nastavnike i učitelje engleskoga jezika "Uloga učitelja i nastavnika u procesu učenja i poučavanja te razvoja potrebnih strategija" (Agencija za odgoj i obrazovanje).
@article{article, author = {Parizoska, Jelena}, year = {2021}, keywords = {kognitivna lingvistika, figurativni jezik, pou\v{c}avanje, engleski kao strani jezik}, title = {Kognitivnolingvisti\v{c}ki pristup pou\v{c}avanju figurativnog jezika}, keyword = {kognitivna lingvistika, figurativni jezik, pou\v{c}avanje, engleski kao strani jezik}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Parizoska, Jelena}, year = {2021}, keywords = {cognitive linguistics, figurative language, teaching, EFL}, title = {The Cognitive Linguistic approach to teaching figurative language}, keyword = {cognitive linguistics, figurative language, teaching, EFL}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font