Pregled bibliografske jedinice broj: 1190142
Kognitivnolingvistički pristup poučavanju figurativnog jezika
Kognitivnolingvistički pristup poučavanju figurativnog jezika // Državni skup za nastavnike i učitelje engleskoga jezika "Uloga učitelja i nastavnika u procesu učenja i poučavanja te razvoja potrebnih strategija" (Agencija za odgoj i obrazovanje)
Rijeka, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1190142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kognitivnolingvistički pristup poučavanju
figurativnog jezika
(The Cognitive Linguistic approach to teaching
figurative language)
Autori
Parizoska, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Državni skup za nastavnike i učitelje engleskoga jezika "Uloga učitelja i nastavnika u procesu učenja i poučavanja te razvoja potrebnih strategija" (Agencija za odgoj i obrazovanje)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 09.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kognitivna lingvistika ; figurativni jezik ; poučavanje ; engleski kao strani jezik
(cognitive linguistics ; figurative language ; teaching ; EFL)
Sažetak
U ovome izlaganju daje se pregled suvremenih metoda poučavanja figurativnih izraza u engleskome kao stranome jeziku koje se temelje na teorijskim postavkama kognitivne lingvistike. Cilj je pokazati da kognitivnolingvistički pristup figurativnim izrazima doprinosi njihovom boljem razumijevanju i pamćenju, što su potvrdila brojna istraživanja. Također će se raspravljati o važnosti uloge nastavnika za uspješnost primjene takvog načina poučavanja figurativnog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija