Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1190107

Matematičke dijagnostičke probe


Jukić Matić, Ljerka; Kladušić, Ines
Matematičke dijagnostičke probe // Osječki matematički list, 21 (2021), 2; 137-149 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1190107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Matematičke dijagnostičke probe
(Mathematics diagnostic probes)

Autori
Jukić Matić, Ljerka ; Kladušić, Ines

Izvornik
Osječki matematički list (1845-4607) 21 (2021), 2; 137-149

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
probe, vrednovanje ; ideje za podučavanje ; kurikulum ; ishodi učenja ; otkrivanje
(probes ; assessment ; instructional ideas ; curriculum ; learning outcomes ; uncovering)

Sažetak
Dijagnostičko vrednovanje provodi se kako bi se utvrdila kvaliteta i razina učeničkih predznanja i vještina prije početka procesa poučavanja. Ovaj oblik vrednovanja može se koristiti i za određivanje prikladnoga oblika odgojno-obrazovne podrške pojedinim učenicima. Matematičke dijagnostičke probe kratki su zadaci koji pomažu učiteljima prikupiti informacije o predznanju učenika, kao i o kolektivnim miskoncepcijama te individualnim poteškoćama učenika. Mogu se primijeniti u svim domenama matematike kako u osnovnoj tako i srednjoj školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ljerka Jukić Matić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jukić Matić, Ljerka; Kladušić, Ines
Matematičke dijagnostičke probe // Osječki matematički list, 21 (2021), 2; 137-149 (domaća recenzija, članak, stručni)
Jukić Matić, L. & Kladušić, I. (2021) Matematičke dijagnostičke probe. Osječki matematički list, 21 (2), 137-149.
@article{article, author = {Juki\'{c} Mati\'{c}, Ljerka and Kladu\v{s}i\'{c}, Ines}, year = {2021}, pages = {137-149}, keywords = {probe, vrednovanje, ideje za podu\v{c}avanje, kurikulum, ishodi u\v{c}enja, otkrivanje}, journal = {Osje\v{c}ki matemati\v{c}ki list}, volume = {21}, number = {2}, issn = {1845-4607}, title = {Matemati\v{c}ke dijagnosti\v{c}ke probe}, keyword = {probe, vrednovanje, ideje za podu\v{c}avanje, kurikulum, ishodi u\v{c}enja, otkrivanje} }
@article{article, author = {Juki\'{c} Mati\'{c}, Ljerka and Kladu\v{s}i\'{c}, Ines}, year = {2021}, pages = {137-149}, keywords = {probes, assessment, instructional ideas, curriculum, learning outcomes, uncovering}, journal = {Osje\v{c}ki matemati\v{c}ki list}, volume = {21}, number = {2}, issn = {1845-4607}, title = {Mathematics diagnostic probes}, keyword = {probes, assessment, instructional ideas, curriculum, learning outcomes, uncovering} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font