Pregled bibliografske jedinice broj: 1190107
Matematičke dijagnostičke probe
Matematičke dijagnostičke probe // Osječki matematički list, 21 (2021), 2; 137-149 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1190107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematičke dijagnostičke probe
(Mathematics diagnostic probes)
Autori
Jukić Matić, Ljerka ; Kladušić, Ines
Izvornik
Osječki matematički list (1845-4607) 21
(2021), 2;
137-149
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
probe, vrednovanje ; ideje za podučavanje ; kurikulum ; ishodi učenja ; otkrivanje
(probes ; assessment ; instructional ideas ; curriculum ; learning outcomes ; uncovering)
Sažetak
Dijagnostičko vrednovanje provodi se kako bi se utvrdila kvaliteta i razina učeničkih predznanja i vještina prije početka procesa poučavanja. Ovaj oblik vrednovanja može se koristiti i za određivanje prikladnoga oblika odgojno-obrazovne podrške pojedinim učenicima. Matematičke dijagnostičke probe kratki su zadaci koji pomažu učiteljima prikupiti informacije o predznanju učenika, kao i o kolektivnim miskoncepcijama te individualnim poteškoćama učenika. Mogu se primijeniti u svim domenama matematike kako u osnovnoj tako i srednjoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija