Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1189958

Razvoj računalne igre u jezgri Godot za primjenu na mobilnim uređajima


Vukasović, Marin
Razvoj računalne igre u jezgri Godot za primjenu na mobilnim uređajima, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1189958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj računalne igre u jezgri Godot za primjenu na mobilnim uređajima
(Development of a computer game in the Godot game engine for application on mobile devices)

Autori
Vukasović, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2020

Stranica
94

Mentor
Skala, Tibor

Neposredni voditelj
Maričević, Marko

Ključne riječi
Godot jezgra, Kraljevska igra iz Ura, otvoreni kôd, mobilna aplikacija, Android, Blender, ArmorPaint
(Godot engine, Royal Game of Ur, open-source code, mobile application, Android, Blender, ArmorPaint)

Sažetak
Ovaj rad bavit će se razvojem računalne igre u jezgri Godot. Za razvoj odabrana je igra pod nazivom Kraljevska igra iz Ura. Ovo je jednostavna igra za dvoje igrača, a smatra se najstarijom stolnom igrom na svijetu. Ta igra će se igrati na ploči pomoću dvije boje figurica. Za ostvarivanje poteza bacati će se četiri kockice. U Godotu biti će izrađena ta igra koja će se naposljetku izvesti u obliku aplikacije za mobilnu platformu Android. Unutar ovog rada proći će se kroz sve korake tijekom postupka izrade igre. Prvo će biti izrađen programski kôd tijekom postupka izrade igre. Putem tog kôda definirati će se sve funkcionalnosti igre. Zatim biti će izrađeni 3D modeli ploče i figurica unutar programa Blender. Nadalje modelima će se izraditi teksture u programu ArmorPaint. Potom biti će izrađene animacije pomicanja figurica. Zatim biti će izrađeni zvučni efekti i pozadinska glazba u programu Audacity. Naposljetku biti će izrađeno korisničko sučelje te ikona za mobilnu aplikaciju u programu InkScape. Primarni cilj ovog rada je ispitati mogućnosti Godot jezgre tijekom postupka izrade mobilne aplikacije. Sekundarni cilj ovog rada je ispitati mogućnosti ostalih besplatnih programa.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tibor Skala (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukasović, Marin
Razvoj računalne igre u jezgri Godot za primjenu na mobilnim uređajima, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Vukasović, M. (2020) 'Razvoj računalne igre u jezgri Godot za primjenu na mobilnim uređajima', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukasovi\'{c}, Marin}, year = {2020}, pages = {94}, keywords = {Godot jezgra, Kraljevska igra iz Ura, otvoreni k\^{o}d, mobilna aplikacija, Android, Blender, ArmorPaint}, title = {Razvoj ra\v{c}unalne igre u jezgri Godot za primjenu na mobilnim ure\djajima}, keyword = {Godot jezgra, Kraljevska igra iz Ura, otvoreni k\^{o}d, mobilna aplikacija, Android, Blender, ArmorPaint}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukasovi\'{c}, Marin}, year = {2020}, pages = {94}, keywords = {Godot engine, Royal Game of Ur, open-source code, mobile application, Android, Blender, ArmorPaint}, title = {Development of a computer game in the Godot game engine for application on mobile devices}, keyword = {Godot engine, Royal Game of Ur, open-source code, mobile application, Android, Blender, ArmorPaint}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font