Pregled bibliografske jedinice broj: 1189919
Online testovi i njihova pouzdanost: primjer matematike
Online testovi i njihova pouzdanost: primjer matematike // Srce DEI 2022 / Dobrenić, Nataša ; Jelčić, Petra-Marija ; Mihaljević, Slaven ; Veldić, Ivana (ur.).
Zagreb: Kerschoffset, 2022. str. 30-31 (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1189919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online testovi i njihova pouzdanost: primjer
matematike
(Online tests and their reliability: an example of
mathematics)
Autori
Divjak, Blaženka ; Žugec, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Srce DEI 2022
/ Dobrenić, Nataša ; Jelčić, Petra-Marija ; Mihaljević, Slaven ; Veldić, Ivana - Zagreb : Kerschoffset, 2022, 30-31
ISBN
978-953-8172-85-4
Skup
Dani e-infrastrukture (DEI 2022) i Konferencija projekta HR-ZOO
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.04.2022. - 07.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
online vrednovanje ; konstruktivno poravnanje ; e-varanje ; pouzdanost vrednovanja ; statistike testova u Moodle-u
(online assessment ; constructive alignment ; e-cheating ; reliability of assessment ; test statistics in Moodle)
Sažetak
Tijekom pandemije je veliki izazov osigurati i održati kvalitetnu nastavu matematike i drugih predmeta koji su studentima konceptualno zahtjevni, u hibridnom ili potpuno online modelu. Posebno je zahtjevna priprema, organizacija i provođenje online vrednovanja koja moraju udovoljavati stručnim i metodičkim zahtjevima, ali i biti vjerodostojna. Principi kojima se vodimo u dizajnu nastave i online vrednovanja su jasna veza vrednovanja s planiranim ishodima učenja predmeta, upotreba kompleksnih i/ili problemskih zadataka strukturiranih pomoću prikladne taksonomije u velike baze zadataka i pitanja (tako da svaki student dobije “svoje zadatke”). Uz nabrojeno, razumno su odabrane i druge mjere za prevenciju i sprečavanje varanja na (online) ispitima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
EK-Erasmus+-KA -226 -HED klasa:605-47/21-01/1; URBR:359-08-4-21-1 - Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital education (RAPIDE) (Žižak, Mirza, EK ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin