Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1189919

Online testovi i njihova pouzdanost: primjer matematike


Divjak, Blaženka; Žugec, Petra
Online testovi i njihova pouzdanost: primjer matematike // Srce DEI 2022 / Dobrenić, Nataša ; Jelčić, Petra-Marija ; Mihaljević, Slaven ; Veldić, Ivana (ur.).
Zagreb: Kerschoffset, 2022. str. 30-31 (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1189919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Online testovi i njihova pouzdanost: primjer matematike
(Online tests and their reliability: an example of mathematics)

Autori
Divjak, Blaženka ; Žugec, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Srce DEI 2022 / Dobrenić, Nataša ; Jelčić, Petra-Marija ; Mihaljević, Slaven ; Veldić, Ivana - Zagreb : Kerschoffset, 2022, 30-31

ISBN
978-953-8172-85-4

Skup
Dani e-infrastrukture (DEI 2022) i Konferencija projekta HR-ZOO

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.04.2022. - 07.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
online vrednovanje ; konstruktivno poravnanje ; e-varanje ; pouzdanost vrednovanja ; statistike testova u Moodle-u
(online assessment ; constructive alignment ; e-cheating ; reliability of assessment ; test statistics in Moodle)

Sažetak
Tijekom pandemije je veliki izazov osigurati i održati kvalitetnu nastavu matematike i drugih predmeta koji su studentima konceptualno zahtjevni, u hibridnom ili potpuno online modelu. Posebno je zahtjevna priprema, organizacija i provođenje online vrednovanja koja moraju udovoljavati stručnim i metodičkim zahtjevima, ali i biti vjerodostojna. Principi kojima se vodimo u dizajnu nastave i online vrednovanja su jasna veza vrednovanja s planiranim ishodima učenja predmeta, upotreba kompleksnih i/ili problemskih zadataka strukturiranih pomoću prikladne taksonomije u velike baze zadataka i pitanja (tako da svaki student dobije “svoje zadatke”). Uz nabrojeno, razumno su odabrane i druge mjere za prevenciju i sprečavanje varanja na (online) ispitima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
EK-Erasmus+-KA -226 -HED klasa:605-47/21-01/1; URBR:359-08-4-21-1 - Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital education (RAPIDE) (Žižak, Mirza, EK ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Blaženka Divjak (autor)

Avatar Url Petra Žugec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Divjak, Blaženka; Žugec, Petra
Online testovi i njihova pouzdanost: primjer matematike // Srce DEI 2022 / Dobrenić, Nataša ; Jelčić, Petra-Marija ; Mihaljević, Slaven ; Veldić, Ivana (ur.).
Zagreb: Kerschoffset, 2022. str. 30-31 (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Divjak, B. & Žugec, P. (2022) Online testovi i njihova pouzdanost: primjer matematike. U: Dobrenić, N., Jelčić, P., Mihaljević, S. & Veldić, I. (ur.)Srce DEI 2022.
@article{article, author = {Divjak, Bla\v{z}enka and \v{Z}ugec, Petra}, year = {2022}, pages = {30-31}, keywords = {online vrednovanje, konstruktivno poravnanje, e-varanje, pouzdanost vrednovanja, statistike testova u Moodle-u}, isbn = {978-953-8172-85-4}, title = {Online testovi i njihova pouzdanost: primjer matematike}, keyword = {online vrednovanje, konstruktivno poravnanje, e-varanje, pouzdanost vrednovanja, statistike testova u Moodle-u}, publisher = {Kerschoffset}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Divjak, Bla\v{z}enka and \v{Z}ugec, Petra}, year = {2022}, pages = {30-31}, keywords = {online assessment, constructive alignment, e-cheating, reliability of assessment, test statistics in Moodle}, isbn = {978-953-8172-85-4}, title = {Online tests and their reliability: an example of mathematics}, keyword = {online assessment, constructive alignment, e-cheating, reliability of assessment, test statistics in Moodle}, publisher = {Kerschoffset}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font