Pregled bibliografske jedinice broj: 1189872
Društveno odgovorno ponašanje kupaca prilikom kupovine odjevnih predmeta
Društveno odgovorno ponašanje kupaca prilikom kupovine odjevnih predmeta // Tekstil : časopis za tekstilnu tehnologiju i konfekciju, 68 (2019), 10-12; 199-210 (domaća recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1189872 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno ponašanje kupaca prilikom
kupovine odjevnih predmeta
(Socially responsible behavior of customers when
buying clothing)
Autori
Hunjet, Anica ; Herceg, Nikolina ; Vuković, Dijana
Izvornik
Tekstil : časopis za tekstilnu tehnologiju i konfekciju (0492-5882) 68
(2019), 10-12;
199-210
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
društveno odgovorno ponašanje ; ponašanje potrošača ; društvena odgovornost ; potrošačka odgovornost ; kupovina odjevnih predmeta
(socially responsible behavior ; consumer behavior ; social respon- sibility ; consumer responsibility ; purchase of clothing)
Sažetak
Društveno odgovorno ponašanje predstavlja svijest o novom položaju i značenju koje proizvođači imaju u suvremenom, globalnom društvu u očima svojih potrošača. Svjesna i odgovorna kupovina je ona vrsta odabira odjevnog predmeta u kojoj je potrošač svjestan svog odabira u etičkom i ekološkom smislu, što znači da pri odabiru odjevnog predmeta vodi računa o samome sebi, vlastitim potrebama i zadovoljenju istih, ali i o potrebama društva i prirode. Cilj rada bio je istražiti koliko je potrošača društveno odgovornih i u kojoj mjeri su upoznati s pojmom društveno odgovornog ponašanja, kao i jesu li sami kupci društveno odgovorne osobe te u konačnici pokušati shvatiti na koji način razmišljaju i ponašaju se prilikom kupovine odjevnih predmeta. Istraživanjem se pokazalo kako je većina ispitanika svjesna i upoznata s pojmom društveno odgovornog ponašanja, iako poznavanju pojma i unatoč rastućoj važnosti tog pojma, tako se ne ponašaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
UNIN--UNIN-DRUŠ-21-1-2 - Digitalno poslovanje (Hunjet, Anica, UNIN ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica