Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1189859

Strategija komercijalnog poslovanja putničkih brodova


Donkovac, Kristian
Strategija komercijalnog poslovanja putničkih brodova, 2021., diplomski rad, diplomski, Pomorski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1189859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija komercijalnog poslovanja putničkih brodova
(Commercial business strategies of passenger shipowners)

Autori
Donkovac, Kristian

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Pomorski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
12.10

Godina
2021

Stranica
84

Mentor
Karmelić, Jakov

Ključne riječi
industrija kružnih putovanja, komercijalne strategije poslovanja, kruzing kompanije, strategija plavog oceana, turističko putničko brodarstvo
(cruise industry, commercial business strategies, cruising companies, blue ocean strategy, tourist passanger shipping)

Sažetak
Unutar zakonitosti bilo kojeg posla koji se oslanja na druge ljude kao glavni element potražnje njihovih proizvoda i usluga mora postojati određena razina strukturalnosti i poslovne inteligencije. Suvremeni brodar koji posluje na tržištu kružnih putovanja svjestan je velikog broja konkurentskih kompanija koje, kao i on, nastoje privući što je moguće više putnika. Sukladno navedenom, ovaj diplomski rad definirao je poziciju turističkog putničkog brodarstva unutar konteksta putničkog brodarstva zajedno sa pripadajućom segmentacijom. Kroz detaljnu analizu tržišta kružnih putovanja objašnjen je dinamičan rast ove industrije te negativan utjecaj Covid-19 pandemije na istu. S obzirom na fokus ovog diplomskog rada, došlo je do precizne identifikacije i interpretacije strategija komercijalnog poslovanja kruzing brodara kroz 3 razine: segmentaciju poslovanja i flotu brodova, geografska područja poslovanja i programe putovanja te upravljačke i marketinške strategije koje kompanije implementiraju u svrhu poboljšanja svojih poslovnih politika. Slijedi osvrt na strategije crvenog i plavog oceana i ocjena njihove provedivosti zajedno sa pozitivnim i negativnim čimbenicima kroz primjere. Posljednji dio rada odnosi se na zaključak u kojem je dana sinteza istraživanja te potvrda radne hipoteze vezane za mogućnost koegzistencije kruzing brodara kroz implementaciju odgovarajućih poslovnih strategija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pomorski fakultet, Rijeka

Citiraj ovu publikaciju:

Donkovac, Kristian
Strategija komercijalnog poslovanja putničkih brodova, 2021., diplomski rad, diplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
Donkovac, K. (2021) 'Strategija komercijalnog poslovanja putničkih brodova', diplomski rad, diplomski, Pomorski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Donkovac, Kristian}, year = {2021}, pages = {84}, keywords = {industrija kru\v{z}nih putovanja, komercijalne strategije poslovanja, kruzing kompanije, strategija plavog oceana, turisti\v{c}ko putni\v{c}ko brodarstvo}, title = {Strategija komercijalnog poslovanja putni\v{c}kih brodova}, keyword = {industrija kru\v{z}nih putovanja, komercijalne strategije poslovanja, kruzing kompanije, strategija plavog oceana, turisti\v{c}ko putni\v{c}ko brodarstvo}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Donkovac, Kristian}, year = {2021}, pages = {84}, keywords = {cruise industry, commercial business strategies, cruising companies, blue ocean strategy, tourist passanger shipping}, title = {Commercial business strategies of passenger shipowners}, keyword = {cruise industry, commercial business strategies, cruising companies, blue ocean strategy, tourist passanger shipping}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font