Pregled bibliografske jedinice broj: 118966
Priručnik za profesore uz udžbenik njemačkog jezika Kontaktsprache Deutsch neu 1, 2, 3
Priručnik za profesore uz udžbenik njemačkog jezika Kontaktsprache Deutsch neu 1, 2, 3. Zagreb: Školska knjiga, 2003 (prirucnik)
CROSBI ID: 118966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priručnik za profesore uz udžbenik njemačkog jezika Kontaktsprache Deutsch neu 1, 2, 3
(Teacher's Book. German Course for Advanced Learners No 1, 2, 3)
Autori
Häusler, Maja
Ostali urednici
Biškupić-Tomljenović, Ljerka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2003
Stranica
76
ISBN
95-3-0-50562-0
Ključne riječi
nastava stranog jezika; njemački jezik; nastavni plan i program; nastavne metode
(foreign language teaching; German as a foreign language; curricula and syllabi; teaching procedures)
Sažetak
Priručnik sadrži upute za upotrebu u nastavi udžbenika njemačkog jezika Kontaktsprache Deutsch neu, svezaka 1, 2 i 3, namijenjenog učenicima s određenim predznanjem. U prvom se dijelu obrađuju ciljevi učenja njemačkog jezika na srednjem stupnju, i to za izgovor, gramatiku, vokabular, za recepciju tekstova slušanjem i čitanjem, te za usmenu i pismenu produkciju. Na temelju sažetog prikaza programa učenja njemačkog jezika propisanog za osnovne škole u Hrvatskoj i odobrenih udžbenika određuju se predznanja učenika kojima su udžbenici Kontaktsprache Deutsch neu namijenjeni. U drugom dijelu priručnika za svaki se udžbenik objašnjavaju ciljevi, koncepcija udžbenika, te struktura pojedinih lekcija, tj. nastavnih jedinica, kao i funkcija pojedinih dijelova lekcija. Za svaki se razred daje prijedlog izvedbenog plana za 105 sati godišnje prema kojemu nastavnici mogu izraditi svoj godišnji plan za konkretnu grupu učenika. Način primjene udžbenika detaljno je prikazan na primjeru jedne lekcije: uvođenje teme nastavne jedinice, prezentacija i obrada pojedinih tekstova, uvođenje i ponavljanje gramatičkih i leksičkih struktura, postupci učvršćivanja jezičnih elemenata, razvijanje receptivnih vještina slušanja i čitanja, kao i rad na slobodnoj, usmenoj i pismenoj produkciji. Objašnjava se povezivanje udžbenika s radnom bilježnicom, primjena zvučne kasete, te poticanje učenika na samostalan rad, zatim organizacija vannastavnih aktivnosti kako bi učenici što češćom autentičnom komunikativnom upotrebom stranog jezika ostvarili optimalni efekt učenja. Za sve se lekcije obrađuju njihove posebne karakteristike, objašnjavaju se specifični ciljevi pojedinih dijelova nastavnih cjelina, upućuje se na poteškoće učenja njemačkog jezika učenika s hrvatskim materinskim jezikom, te navode mogućnosti sužavanja kao i proširivanja gradiva udžbenika u skladu s potrebama i mogućnostima pojedinih grupa učenika, te za primjenu udžbenika uz manji godišnji fond sati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA