Pregled bibliografske jedinice broj: 1189652
Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma
Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma // Suvremena trgovina, 46 (2021), 6; 31-34 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1189652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na
zadovoljstvo turista i percipirane učinke
kulturnog turizma
(Sustainable marketing factors: impact on tourist
satisfaction and perceived cultural tourism effects)
Autori
Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Brolich, Lea
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 46
(2021), 6;
31-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
čimbenici održivog marketinga ; zadovoljstvo turista ; efekti kulturnog turizma
(sustainable marketing factors ; tourist satisfaction ; cultural tourism effects)
Sažetak
S obzirom na sve veću zabrinutost za održivost kulturnog turizma, ovo istraživanje proširuje spoznaje o utjecaju čimbenika održivog marketinga na zadovoljstvo cjelokupnim kulturnim iskustvom i njihov utjecaj na percipirane ekološke, društvene i ekonomske učinke. Utvrđeno je da marketinški faktori usko povezani s održivošću značajno utječu na zadovoljstvo ukupnim turističkom iskustvom. Među njima valja istaknuti da je sklonost prema održivom ponašanju pokazala značajan utjecaj na percipirane ekološke, društvene i ekonomske učinke kulturnog turizma, dok je s druge strane zanimljivo se da održiva politika destinacije nije pokazala značajnim prediktorom navedenih učinaka. Budući da su rezultati pokazali da percipirani učinci kulturnog turizma utječu na zadovoljstvo turističkim iskustvom, ovi rezultati mogu poslužiti kao smjernica marketinškim menadžerima u pogledu održivosti kulturnog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija