Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1189652

Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma


Bašan, Lorena; Kapeš, Jelena; Brolich, Lea
Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma // Suvremena trgovina, 46 (2021), 6; 31-34 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1189652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma
(Sustainable marketing factors: impact on tourist satisfaction and perceived cultural tourism effects)

Autori
Bašan, Lorena ; Kapeš, Jelena ; Brolich, Lea

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 46 (2021), 6; 31-34

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
čimbenici održivog marketinga ; zadovoljstvo turista ; efekti kulturnog turizma
(sustainable marketing factors ; tourist satisfaction ; cultural tourism effects)

Sažetak
S obzirom na sve veću zabrinutost za održivost kulturnog turizma, ovo istraživanje proširuje spoznaje o utjecaju čimbenika održivog marketinga na zadovoljstvo cjelokupnim kulturnim iskustvom i njihov utjecaj na percipirane ekološke, društvene i ekonomske učinke. Utvrđeno je da marketinški faktori usko povezani s održivošću značajno utječu na zadovoljstvo ukupnim turističkom iskustvom. Među njima valja istaknuti da je sklonost prema održivom ponašanju pokazala značajan utjecaj na percipirane ekološke, društvene i ekonomske učinke kulturnog turizma, dok je s druge strane zanimljivo se da održiva politika destinacije nije pokazala značajnim prediktorom navedenih učinaka. Budući da su rezultati pokazali da percipirani učinci kulturnog turizma utječu na zadovoljstvo turističkim iskustvom, ovi rezultati mogu poslužiti kao smjernica marketinškim menadžerima u pogledu održivosti kulturnog turizma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Jelena Kapeš (autor)

Avatar Url Lorena Bašan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

issuu.com

Citiraj ovu publikaciju:

Bašan, Lorena; Kapeš, Jelena; Brolich, Lea
Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma // Suvremena trgovina, 46 (2021), 6; 31-34 (domaća recenzija, članak, stručni)
Bašan, L., Kapeš, J. & Brolich, L. (2021) Čimbenici održivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane učinke kulturnog turizma. Suvremena trgovina, 46 (6), 31-34.
@article{article, author = {Ba\v{s}an, Lorena and Kape\v{s}, Jelena and Brolich, Lea}, year = {2021}, pages = {31-34}, keywords = {\v{c}imbenici odr\v{z}ivog marketinga, zadovoljstvo turista, efekti kulturnog turizma}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {46}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {\v{C}imbenici odr\v{z}ivog marketinga: utjecaj na zadovoljstvo turista i percipirane u\v{c}inke kulturnog turizma}, keyword = {\v{c}imbenici odr\v{z}ivog marketinga, zadovoljstvo turista, efekti kulturnog turizma} }
@article{article, author = {Ba\v{s}an, Lorena and Kape\v{s}, Jelena and Brolich, Lea}, year = {2021}, pages = {31-34}, keywords = {sustainable marketing factors, tourist satisfaction, cultural tourism effects}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {46}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Sustainable marketing factors: impact on tourist satisfaction and perceived cultural tourism effects}, keyword = {sustainable marketing factors, tourist satisfaction, cultural tourism effects} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font