Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1189576

Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – prikaz projekta


Čačko, Sana; Ivšac Pavliša, Jasmina; Popčević, Klara
Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – prikaz projekta // Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice / Pavičić Dokoza, Katarina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2022. str. 187-188 (poster, recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1189576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – prikaz projekta
(Enhanced tools for creating equal opportunities in education for pupils with disabilities – presentation of the project)

Autori
Čačko, Sana ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Popčević, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice / Pavičić Dokoza, Katarina - Zagreb : Hrvatsko logopedsko društvo, 2022, 187-188

ISBN
978-953-55555-3-7

Skup
6. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi moderne logopedije 2022. - Perspektiva i iskustva logopeda današnjice"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 01.04.2022. - 03.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
asistivna tehnologija ; potpomognuta komunikacija ; održivost ; centri za odgoj i obrazovanje
(Assistive Technology ; Augmentative and Alternative Communication ; Sustainability ; Centres for Training and Education)

Sažetak
Iako se u Hrvatskoj posljednjih godina intenzivno razvija područje asistivne tehnologije, pojedini stručnjaci koji pružaju podršku djeci predškolske i školske dobi s različitim teškoćama istu neznatno koriste u svome radu radi različitih razloga (Morin i sur., 2018, Ivšac Pavliša, 2021). Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet aktivno sudjeluje u interdisciplinarnim projektima kojima se jačaju kapaciteti stručnjaka za primjenu različitih oblika potpomognute komunikacije i asistivne tehnologije i/ili se stvaraju nova visokotehnološka rješenja. Na istome tragu je i suradnja u okviru trogodišnjeg projekta „Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju” – ATTEND (eng. Assistive Technology In Education) kojeg je nositelj Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET, a provodi se u partnerstvu s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom i Fakultetom elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu i partnera s Islanda točnije Grada Reykjavik (Odjela za obrazovanje i mlade). Opći je cilj projekta osigurati preduvjete koji doprinose jednakim obrazovnim mogućnostima za djecu s teškoćama u razvoju i njihovom boljem i uspješnijem uključivanju u društvo. U okviru projekta će se nabaviti različiti oblici asistivne tehnologije za posebne obrazovne ustanove za djecu s teškoćama u razvoju te će se organizirati kontinuirane edukacije za stručnjake iz istih ustanova. Kroz direktne edukacije kao i ciljano osmišljene webinare i prateće edukacijske materijale će se osigurati razumijevanje koncepta potpomognute komunikacije, ali i prednosti koje donosi asistivna tehnologija čime se utječe na održivost znanja i vještina stečenih u okviru projekta. U poster prezentaciji će se prikazati projekt kao i uloga logopeda koji su uključeni u isti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju:

Čačko, Sana; Ivšac Pavliša, Jasmina; Popčević, Klara
Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – prikaz projekta // Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice / Pavičić Dokoza, Katarina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2022. str. 187-188 (poster, recenziran, sažetak, stručni)
Čačko, S., Ivšac Pavliša, J. & Popčević, K. (2022) Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – prikaz projekta. U: Pavičić Dokoza, K. (ur.)Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice.
@article{article, author = {\v{C}a\v{c}ko, Sana and Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, Jasmina and Pop\v{c}evi\'{c}, Klara}, editor = {Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, K.}, year = {2022}, pages = {187-188}, keywords = {asistivna tehnologija, potpomognuta komunikacija, odr\v{z}ivost, centri za odgoj i obrazovanje}, isbn = {978-953-55555-3-7}, title = {Podr\v{s}ka ostvarenju jednakih mogu\'{c}nosti u obrazovanju za u\v{c}enike s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju – prikaz projekta}, keyword = {asistivna tehnologija, potpomognuta komunikacija, odr\v{z}ivost, centri za odgoj i obrazovanje}, publisher = {Hrvatsko logopedsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}a\v{c}ko, Sana and Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, Jasmina and Pop\v{c}evi\'{c}, Klara}, editor = {Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, K.}, year = {2022}, pages = {187-188}, keywords = {Assistive Technology, Augmentative and Alternative Communication, Sustainability, Centres for Training and Education}, isbn = {978-953-55555-3-7}, title = {Enhanced tools for creating equal opportunities in education for pupils with disabilities – presentation of the project}, keyword = {Assistive Technology, Augmentative and Alternative Communication, Sustainability, Centres for Training and Education}, publisher = {Hrvatsko logopedsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font