Pregled bibliografske jedinice broj: 1189576
Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – prikaz projekta
Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – prikaz projekta // Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice / Pavičić Dokoza, Katarina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2022. str. 187-188 (poster, recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1189576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju – prikaz projekta
(Enhanced tools for creating equal opportunities in education for pupils with disabilities – presentation of the project)
Autori
Čačko, Sana ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Popčević, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice
/ Pavičić Dokoza, Katarina - Zagreb : Hrvatsko logopedsko društvo, 2022, 187-188
ISBN
978-953-55555-3-7
Skup
6. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi moderne logopedije 2022. - Perspektiva i iskustva logopeda današnjice"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 01.04.2022. - 03.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
asistivna tehnologija ; potpomognuta komunikacija ; održivost ; centri za odgoj i obrazovanje
(Assistive Technology ; Augmentative and Alternative Communication ; Sustainability ; Centres for Training and Education)
Sažetak
Iako se u Hrvatskoj posljednjih godina intenzivno razvija područje asistivne tehnologije, pojedini stručnjaci koji pružaju podršku djeci predškolske i školske dobi s različitim teškoćama istu neznatno koriste u svome radu radi različitih razloga (Morin i sur., 2018, Ivšac Pavliša, 2021). Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet aktivno sudjeluje u interdisciplinarnim projektima kojima se jačaju kapaciteti stručnjaka za primjenu različitih oblika potpomognute komunikacije i asistivne tehnologije i/ili se stvaraju nova visokotehnološka rješenja. Na istome tragu je i suradnja u okviru trogodišnjeg projekta „Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju” – ATTEND (eng. Assistive Technology In Education) kojeg je nositelj Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET, a provodi se u partnerstvu s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom i Fakultetom elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu i partnera s Islanda točnije Grada Reykjavik (Odjela za obrazovanje i mlade). Opći je cilj projekta osigurati preduvjete koji doprinose jednakim obrazovnim mogućnostima za djecu s teškoćama u razvoju i njihovom boljem i uspješnijem uključivanju u društvo. U okviru projekta će se nabaviti različiti oblici asistivne tehnologije za posebne obrazovne ustanove za djecu s teškoćama u razvoju te će se organizirati kontinuirane edukacije za stručnjake iz istih ustanova. Kroz direktne edukacije kao i ciljano osmišljene webinare i prateće edukacijske materijale će se osigurati razumijevanje koncepta potpomognute komunikacije, ali i prednosti koje donosi asistivna tehnologija čime se utječe na održivost znanja i vještina stečenih u okviru projekta. U poster prezentaciji će se prikazati projekt kao i uloga logopeda koji su uključeni u isti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Logopedija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb