Pregled bibliografske jedinice broj: 1189347
"Inovativni koncept oblikovanja personaliziranih suvenira pomoću laserske tehnologije i aplikacije na primjeru suvenirnice muzeja Mimara."
"Inovativni koncept oblikovanja personaliziranih suvenira pomoću laserske tehnologije i aplikacije na primjeru suvenirnice muzeja Mimara." // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 135-142 (međunarodna recenzija, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1189347 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Inovativni koncept oblikovanja personaliziranih
suvenira pomoću laserske tehnologije i aplikacije
na primjeru suvenirnice muzeja Mimara."
(Innovative concept of designing personalized
souvenirs using laser
technologies and applications on the example of
souvenir shops of the
Mimara Museum)
Autori
Rusan, Stjepan ; Nenad, Breslauer
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 12
(2021);
135-142
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, stručni
Ključne riječi
autentičnost, inovacije, kulturni turizam, laserska tehnologija, personalizirani suvenir
(authenticity, cultural tourism, innovations, personalized souvenir, the laser technology)
Sažetak
Muzej Mimara stvoren je na umjetničkoj zbirci donatora Ante Topića Mimare. Vrijednost i atraktivnost kolekcije prepoznata je u svijetu čemu svjedoče brojni posjetitelji. Analizom muzeja utvrđuje se relativna statičnost u komunikaciji s publikom te time postoji mogućnost razvoja u smjeru inovativnoga korištenja novih tehnologija. Potrebno je unaprijediti razvoj njezine trgovine, odnosno suvenirnice, a time i muzeja općenito. Razmatranjem uloge muzeja u svijetu, ponašanja posjetitelja muzejskih prostora te pristupa muzejskim proizvodima – suvenirima, određuje se smjer novoga inovativnoga pristupa u radu. Kako bi muzej preživio u današnjem svijetu, potrebno je stvoriti snažniju medijsku prisutnost te ponuditi veću prepoznatljivost publici, turistima. Tu je vrlo važan kulturni turizam koji se može izraziti upravo putem muzejskih suvenirnica. Kultura i turizam međusobno su povezani te mogu pridonijeti kreiranju i stvaranju autentičnih muzejskih brendova čime pridonose razvoju kulturnoga turizma općenito. Ovdje se naglašava potreba da turisti ne posjećuju muzeje isključivo radi (ne)materijalne baštine, već i radi onoga što će osjetiti i doživjeti. Sukladno marketinškim strategijama može se očekivati porast broja posjetitelja u muzejima i bolje financijsko ulaganje u iste. Cilj je utvrditi interese i potrebe ljudi za inovativnim, personaliziranim, autentičnim proizvodima te ponuditi idealno rješenje za unaprjeđenje muzejske suvenirnice pomoću inovativnih suvenira u Muzeju Mimara. Ponuđen je, na konkretnom primjeru Muzeja, inovativni koncept oblikovanja personaliziranih suvenira pomoću laserske tehnologije i aplikacije koja bi omogućavala povezivanje i stvaranje novih vrijednosti, što može pridonijeti značajnom pomaku u promociji i napretku Muzeja. Inovativna izrada suvenira pružila bi posjetiteljima novi doživljaj te ujedno omogućila Muzeju stvaranje prihoda.
Izvorni jezik
Hrvatski