Pregled bibliografske jedinice broj: 1188922
Specifičnosti marketinga u suvremenim pomorskim poslovnim sustavima
Specifičnosti marketinga u suvremenim pomorskim poslovnim sustavima, 2021., diplomski rad, diplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1188922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti marketinga u suvremenim pomorskim
poslovnim sustavima
(Specifics of marketing in modern maritime business
systems)
Autori
Car, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Pomorski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
06.10
Godina
2021
Stranica
74
Mentor
Debelić, Borna
Ključne riječi
marketing ; brodarstvo ; morska luka ; marketing luka
(marketing ; shipping ; seaport ; marketing port)
Sažetak
Pojam marketinga prvenstveno asocira na određeno oglašavanje, no marketing je puno više od toga. Osnovna svrha marketinga odnosno zadatak je istražiti što potrošači žele, koje su njihove potrebe, i sukladno tome trebaju sudjelovati u pronalasku i stvaranju odgovarajućeg proizvoda ili usluga te ih poticati na kupnju istih. Marketing u brodarstvu nije zadužen samo za razvoj i implementaciju programa i strategija, već ima potrebu za marketinškom orijentacijom unutar čitave kompanije sa određenim unutarnjim aktivnostima te prema van sa vanjskim aktivnostima. Brodarsko poduzeće mora biti orijentirano prema kupcu što znači da mora razumijeti tko su ti kupci i njihove potrebe te stvarati kontinuiranu vrijednost za njih. Stoga, marketing u brodarstvu obuhvaća analizu tržišta i segmentaciju, strateško planiranje, promociju i pružanje prijevozne usluge. Također, u današnjem visoko konkurentnom okruženju, marketing je i jedna od najkritičnijih aktivnosti morskih luka. U bilo kojoj luci postoji potreba za definiranjem marketinških ciljeva i strategije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport