Pregled bibliografske jedinice broj: 1188458
Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra: uvod
Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra: uvod // Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra – Multilingualism and Multiculturalism as a Challenge in the Education of Today and Tomorrow. Zbornik radova 11. međunarodnog balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST. Poreč, 12. ‒ 14. listopada 2016. / Petravić, Ana ; Šenjug Golub, Ana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 5-9
CROSBI ID: 1188458 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u
obrazovanju danas i sutra: uvod
(Multilingualism and Multiculturalism as a Challenge
in the Education of Today and Tomorrow: Introduction)
Autori
Šenjug Golub, Ana ; Petravić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra – Multilingualism and Multiculturalism as a Challenge in the Education of Today and Tomorrow. Zbornik radova 11. međunarodnog balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST. Poreč, 12. ‒ 14. listopada 2016.
Urednik/ci
Petravić, Ana ; Šenjug Golub, Ana
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
5-9
ISBN
978-953-8115-33-2
Ključne riječi
višejezičnost, višekulturalnost, odgoj i obrazovanje
(multilingualism, multiculturaalism, education)
Sažetak
U ovome se uvodu u Zbornik radova sekcije "Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra" održane u sklopu 11. međunarodnog balkanskog kongresa obrazovanja i znanosti BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST u Poreč, 12. ‒ 14. listopada 2016. daje kratki pregled značenja i uloge višejezičnosti i višekulturnosti u kontekstu odgoja i obrazovanja te se ova dvije središnje teme dovode u vezu s radovima koji su uvršteni u Zbornik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Nakon uvoda na hrvatskome jeziku slijedi i engleska
inačica (str. 10-15)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb