Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1188259

„Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – diskursi i tehnike“: prilog o inovativnim metodama poučavanja u umjetničkom području na primjeru nastave iz istoimenog kolegija


Katarina Rukavina; Nadija Mustapić
„Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – diskursi i tehnike“: prilog o inovativnim metodama poučavanja u umjetničkom području na primjeru nastave iz istoimenog kolegija // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 293-305


CROSBI ID: 1188259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
„Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – diskursi i tehnike“: prilog o inovativnim metodama poučavanja u umjetničkom području na primjeru nastave iz istoimenog kolegija
(„Responsive Art In The Public Realm – Discourses And Techniques“: A Contribution To The Innovative Methods Of Teaching In The Filed Of Art, Based On This Case Study)

Autori
Katarina Rukavina ; Nadija Mustapić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području

Urednik/ci
Radočaj-Jerković Antoaneta ; Milinović, Majda

Izdavač
Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2022

Raspon stranica
293-305

ISBN
978-953-8181-43-6

Ključne riječi
e-learning, javna sfera, koncentrirana nastava, procesualni rad, tandemski kolegij
(e-learning, public sphere, concentrated course, procesual work, tandem course)

Sažetak
„Interaktivna umjetnost u javnoj sferi: diskursi i tehnike“ naziv je kolegija (Responsive Art in Public Realm) koji se izvodio kao jednosemestralni izborni kolegij diplomskoga studijskog programa Medijske umjetnosti i prakse na Akademiji primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci. Unutar ovoga studijskog programa kolegij je ponuđen u dva dijela, u sklopu modula Diskursi u praksi i u sklopu modula Tehnike u praksi te se izvodio tandemski, kombinirajući diskurse i tehnike koji se preklapaju te međusobno uvjetuju. Njihovo preplitanje ravnopravno je i interaktivno vodilo ka konačnoj realizaciji studentskoga projekta u okviru zadane teme koja se svake godine bavila drugim problemom. Nastava ovakva predmeta sama je po sebi zahtijevala drugačiji pristup u odnosu na tradicionalne metode poučavanja te je, upravljana sadržajem i ishodima predmeta, i sama bila nalik na neku vrstu eksperimenta čije procese i rezultate često nije moguće do kraja predvidjeti. Tijekom izvođenja kolegija „Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – Tehnike u praksi“ i „Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – Diskursi u praksi“ studenti su razvijali senzibilitet za ontološko-egzistencijalne dimenzije prostornosti, mapirali različite interpretativne horizonte te realizirali umjetničke projekte vezane za svoje neposredno urbano okruženje. Umjetničko bavljenje javnim prostorom u tehničko-tehnološkome smislu podrazumijeva upotrebu bilo kojega medija, ali i nužnost adresiranja mje68 Akademija primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska ; katarina. rukavina@uniri.hr 69 Akademija primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska ; nadija.mustapic@ apuri.hr 2943. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti | Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području | Zbornik radova sta sjecišta teorijskih praksi s umjetničkim strategijama i metodama procesualnoga rada izvučenoga iz galerijsko-muzejskoga konteksta i izloženoga javnosti, otkud se u pedagoškom smislu pokazalo ključnim u nastavi interpolirati Tehnike i Diskurse. Studenti su u okviru tih kolegija bili pozvani da istražuju kreativne strategije i razviju intermedijski umjetnički rad koji aktivno promišlja javnu sferu u najširemu smislu riječi. Uz korištenje analognih i digitalnih alata studenti su stvarali interaktivne instalacije / performanse koji potiču participaciju javnosti i promišljanje javnoga prostora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti, Znanost o umjetnosti, Likovne umjetnosti, Interdisciplinarno umjetničko polje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija primijenjenih umjetnosti, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nadija Mustapić (autor)

Avatar Url Katarina Rukavina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Katarina Rukavina; Nadija Mustapić
„Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – diskursi i tehnike“: prilog o inovativnim metodama poučavanja u umjetničkom području na primjeru nastave iz istoimenog kolegija // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 293-305
Katarina Rukavina & Nadija Mustapić (2022) „Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – diskursi i tehnike“: prilog o inovativnim metodama poučavanja u umjetničkom području na primjeru nastave iz istoimenog kolegija. U: Radočaj-Jerković Antoaneta & Milinović, M. (ur.) Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području. Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 293-305.
@inbook{inbook, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c} Antoaneta and Milinovi\'{c}, M.}, year = {2022}, pages = {293-305}, keywords = {e-learning, javna sfera, koncentrirana nastava, procesualni rad, tandemski kolegij}, isbn = {978-953-8181-43-6}, title = {„Interaktivna umjetnost u javnoj sferi – diskursi i tehnike“: prilog o inovativnim metodama pou\v{c}avanja u umjetni\v{c}kom podru\v{c}ju na primjeru nastave iz istoimenog kolegija}, keyword = {e-learning, javna sfera, koncentrirana nastava, procesualni rad, tandemski kolegij}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c} Antoaneta and Milinovi\'{c}, M.}, year = {2022}, pages = {293-305}, keywords = {e-learning, public sphere, concentrated course, procesual work, tandem course}, isbn = {978-953-8181-43-6}, title = {„Responsive Art In The Public Realm – Discourses And Techniques“: A Contribution To The Innovative Methods Of Teaching In The Filed Of Art, Based On This Case Study}, keyword = {e-learning, public sphere, concentrated course, procesual work, tandem course}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font