Pregled bibliografske jedinice broj: 1188031
Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi
Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi // Mentorski dan
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1188031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi
(Academic boredom in elementary school students)
Autori
Dragoslavić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Mentorski dan
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.02.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
akademska dosada, osnovna škola, učenici
(academic boredom, elementary school, students)
Sažetak
Tijekom boravka u školi, a osobito za vrijeme nastave, učenici doživljavaju brojna i raznolika pozitivna, ali i negativna emocionalna iskustva. Pekrunova (2006) teorija kontrole i vrijednosti emocija relevantan je i često korišten okvir za analizu emocija povezanih s načinom poučavanja i procesima učenja, odnosno akademskim emocijama, među koje se u skupini emocija povezanih s aktivnostima svrstava i dosada, koju autor naziva još i akademska dosada. U skladu s tom teorijom dosada je negativna, deaktivirajuća emocija, relativno niske valencije te podložna vanjskim utjecajima. Pravovremeno detektiranje dosade kod učenika i pažljivo planiranje nastave, kako bi se izbjegle monotone i demotivirajuće situacije u razredu, od najveće je važnosti jer se time potiče suradnja, zadovoljstvo školom i uspjeh učenika, te smanjuje mogućnost uključivanja učenika u različita neprihvatljiva ponašanja među kojima se posebno ističe međuvršnjačko nasilje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)