Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1188031

Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi


Dragoslavić, Marijana
Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi // Mentorski dan
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1188031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi
(Academic boredom in elementary school students)

Autori
Dragoslavić, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Mentorski dan

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.02.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
akademska dosada, osnovna škola, učenici
(academic boredom, elementary school, students)

Sažetak
Tijekom boravka u školi, a osobito za vrijeme nastave, učenici doživljavaju brojna i raznolika pozitivna, ali i negativna emocionalna iskustva. Pekrunova (2006) teorija kontrole i vrijednosti emocija relevantan je i često korišten okvir za analizu emocija povezanih s načinom poučavanja i procesima učenja, odnosno akademskim emocijama, među koje se u skupini emocija povezanih s aktivnostima svrstava i dosada, koju autor naziva još i akademska dosada. U skladu s tom teorijom dosada je negativna, deaktivirajuća emocija, relativno niske valencije te podložna vanjskim utjecajima. Pravovremeno detektiranje dosade kod učenika i pažljivo planiranje nastave, kako bi se izbjegle monotone i demotivirajuće situacije u razredu, od najveće je važnosti jer se time potiče suradnja, zadovoljstvo školom i uspjeh učenika, te smanjuje mogućnost uključivanja učenika u različita neprihvatljiva ponašanja među kojima se posebno ističe međuvršnjačko nasilje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marijana Dragoslavić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dragoslavić, Marijana
Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi // Mentorski dan
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
Dragoslavić, M. (2022) Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi. U: Mentorski dan.
@article{article, author = {Dragoslavi\'{c}, Marijana}, year = {2022}, keywords = {akademska dosada, osnovna \v{s}kola, u\v{c}enici}, title = {Akademska dosada kod u\v{c}enika u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {akademska dosada, osnovna \v{s}kola, u\v{c}enici}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dragoslavi\'{c}, Marijana}, year = {2022}, keywords = {academic boredom, elementary school, students}, title = {Academic boredom in elementary school students}, keyword = {academic boredom, elementary school, students}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font