Pregled bibliografske jedinice broj: 1188029
Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi
Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi // Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave Primorsko- goranske županije
Mali Lošinj, Hrvatska, 2021. (predavanje, domaća recenzija, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1188029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi
(Academic boredom in elementary school students)
Autori
Dragoslavić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave Primorsko- goranske županije
Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 21.12.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
akademska dosada, osnovna škola, učenici
(academic boredom, elementary school, students)
Sažetak
Iako se u kontekstu škole dosada rijetko istražuje radi se o vrlo raširenoj emociji koju doživljava između 20 i 66 % učenika, a gotovo svi učenici barem su jednom doživjeli dosadu na nastavi. Cilj je ovoga rada objasniti dosadu kao iznimno važan koncept koji utječe na motivaciju, ishode učenja te različita ponašanja učenika. Posebno su izdvojena obilježja, znakovi prepoznavanja te mogući uzroci pojave dosade na nastavi, odnosno analiziraju se vanjski ili situacijski uzroci te dispozicijske osobine učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)