Pregled bibliografske jedinice broj: 1187922
Analiza rezultata ispita iz Njemačkoga jezika u 4. i 8. razredu osnovne škole
Analiza rezultata ispita iz Njemačkoga jezika u 4. i 8. razredu osnovne škole // Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama. Engleski i njemački jezik / Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010. str. 62-116
CROSBI ID: 1187922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza rezultata ispita iz Njemačkoga jezika u 4. i
8. razredu osnovne škole
(Analysis of the German language national exames in
the grades 4 and 8 of the primary school)
Autori
Petravić, Ana ; Šenjug, Ana ; Ćurković, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama. Engleski i njemački jezik
Urednik/ci
Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
62-116
ISBN
978-953-7556-21-1
Ključne riječi
poučavanje njemačkog jezika, osnovna škola, nacionalni ispiti, kvalitativna analiza
(German language teaching, primary school, national exames, qualitative analysis)
Sažetak
U radu se analiziraju rezultati vanjskog vrednovanja postignuća učenika njemačkog jezika u 4. i 8. razredu osnovne škole koje je provedeno posredstvom nacionalnih ispita 2008. godine. Na slučajnom su uzorku analizirani učenički rezultati u jezičnim djelatnostima slušanja, čitanja i pisanja te je istražena njihova povezanost s nezavisnim varijablama poput obrazovne strukture roditelja, roda i dr. Provedena je i kvalitativna analiza pogrešaka u zadacima poluotvorenog i otvorenog tipa čime su utvrđene najučestalije poteškoće u pismenom izražavanju učenika ispitivanih dviju skupina. Iz rezultata istraživanja izvedene su preporuke za unapređenje nastave njemačkog jezika te za inicijalno obrazovanje i stručno obrazovanje učitelja njemačkog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb