Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1187455

Nastava na daljinu i studenti dentalne medicine


Zanze Beader, Maura
Nastava na daljinu i studenti dentalne medicine, 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1187455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava na daljinu i studenti dentalne medicine
(Distance learning and dental students)

Autori
Zanze Beader, Maura

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2021

Stranica
49

Mentor
Vodanović, Marin

Ključne riječi
studenti ; nastava
(students ; learning)

Sažetak
Pandemija bolesti COVID-19 utjecala je na mnoge aspekte života pa tako i na obrazovanje. Dana 16. ožujka 2020. godine u Republiku Hrvatsku uvodi se nastava na daljinu koja obuhvaća i studije dentalne medicine. S obzirom na to da studij dentalne medicine podrazumijeva mnogo praktičnog rada i da je uvođenje nastave na daljinu znatno utjecalo na edukaciju studenata i način provođenja nastave u nastavnika, cilj je istraživanja bio utvrditi imaju li studenti i nastavnici potrebne preduvjete za odvijanje nastave na daljinu, kakvi su njihovi stavovi o njoj te što misle o budućnosti nastave na daljinu, odnosno o potencijalnom uvođenju predavanja i seminara (koji ne zahtijevaju praktičan rad) na daljinu kao jednoga od trajnih načina izobrazbe. Istraživanje je provedeno na sva četiri studija dentalne medicine u Republici Hrvatskoj: Stomatološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, Fakultetu dentalne medicine Sveučilišta u Rijeci, studiju Dentalne medicine na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Splitu te Fakultetu za dentalnu medicinu i zdravstvo Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Formulirani su online anketni upitnici u Google obrascima (Google Forms) koji su, potom, e-poštom i društvenim mrežama distribuirani studentima i nastavnicima na svim studijima dentalne medicine. Zaprimljeni odgovori 246 studenata te 111 nastavnika obrađeni su u programima „Microsoft Excel“ (2003) i „R Core Team“ (2021). Iz istraživanja proizlazi da velika većina studenata i nastavnika ima potrebne preduvjete za odvijanje nastave na daljinu. Stav studenata o nastavi na daljinu u odnosu na vrijeme prije pandemije i nužnosti njezina provođenja jest poboljšan, dok je stav nastavnika ostao neutralan. Velika većina studenata i nastavnika smatra da laboratorijske, pretkliničke i kliničke vježbe na daljinu ne mogu jednako kvalitetno zamijeniti te iste vježbe izvedene uživo, dok istodobno većina studenata (79, 4 %) i najveći broj nastavnika (66, 7 %) podržava potencijalno uvođenje predavanja i seminara (koji ne zahtijevaju praktičan rad) na daljinu kao jednoga od trajnih načina izobrazbe – bilo u obliku predavanja i seminara u potpunosti online, ili kroz kombinaciju predavanja i seminara online i uživo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Dentalna medicina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Stomatološki fakultet, Zagreb,
Klinički bolnički centar Zagreb

Profili:

Avatar Url Marin Vodanović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Zanze Beader, Maura
Nastava na daljinu i studenti dentalne medicine, 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Zanze Beader, M. (2021) 'Nastava na daljinu i studenti dentalne medicine', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zanze Beader, Maura}, year = {2021}, pages = {49}, keywords = {studenti, nastava}, title = {Nastava na daljinu i studenti dentalne medicine}, keyword = {studenti, nastava}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zanze Beader, Maura}, year = {2021}, pages = {49}, keywords = {students, learning}, title = {Distance learning and dental students}, keyword = {students, learning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font