Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1187365

Menadžment selektivnih oblika turizma


Geić, Stanko
Menadžment selektivnih oblika turizma. Split: Sveučilište u Splitu, 2011 (monografija)


CROSBI ID: 1187365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Menadžment selektivnih oblika turizma
(Management of selective forms of tourism)

Autori
Geić, Stanko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna

Izdavač
Sveučilište u Splitu

Grad
Split

Godina
2011

Stranica
574

ISBN
978-953-7220-13-6

Ključne riječi
menadžment ; turizam ; selektivni oblici
(management ; tourism ; selective forms)

Sažetak
Kroz sublimiranje polustoljetnog praktičnog iskustva i znanstvenog istraživanja te spoznajom s brojnih studijskih posjeta relevantnim svjetskim destinacijama donosi se kritička analiza suvremenih turističkih tijekova te turističke teorije. To se aplicira na sferu složenih interakcija turizma, prirode i kulture i njihovih resursnih potencijala posebice važnih u segmentu brojnih selektivnih vidova, vrsta i oblika turizma. Nastoji se pomoći širenju spoznaja da je svijet neracionalnim korištenjem najvrjednijih prostornih resursa sasvim blizu granica prostorne i socijalne izdržljivosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Stanko Geić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Geić, Stanko
Menadžment selektivnih oblika turizma. Split: Sveučilište u Splitu, 2011 (monografija)
Geić, S. (2011) Menadžment selektivnih oblika turizma. Split, Sveučilište u Splitu.
@book{book, author = {Gei\'{c}, Stanko}, year = {2011}, pages = {574}, keywords = {menad\v{z}ment, turizam, selektivni oblici}, isbn = {978-953-7220-13-6}, title = {Menad\v{z}ment selektivnih oblika turizma}, keyword = {menad\v{z}ment, turizam, selektivni oblici}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@book{book, author = {Gei\'{c}, Stanko}, year = {2011}, pages = {574}, keywords = {management, tourism, selective forms}, isbn = {978-953-7220-13-6}, title = {Management of selective forms of tourism}, keyword = {management, tourism, selective forms}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font